המרכז הרפואי לגליל: סורגים באהבה, לידות 2018 ותרומה מרפאל


יחידת ההתנדבות במטה אשר ומחלקת רווחה ברפאל בביקורים, תרומה ותמיכה בבית חולים נהריה * וגם 5,500 תינוקות בשנת 2018

 

 

כפרניק 2019119 המרכז הרפואי לגליל: סורגים באהבה, לידות 2018 ותרומה מרפאל
עובדי רפאל תורמים למרכז הרפואי לגליל

 

עובדי רפאל תורמו 30 אלף ש”ח למרכז הרפואי לגליל

יוסי לוי, מנהל הרווחה של רפאל, ואיתו נציגי הוועדים השונים: עמית אהרון, רפי קבסא, מיכה שקד, דני טלר ותמיר תדהר, הגיעו בשבוע שעבר לביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה. הנציגים מסרו למנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, את התרומה השנתית של עובדי רפאל למרכז הרפואי, בסך 30,000 ש”ח. במפגש השתתפו גם סגן מנהל המרכז הרפואי ד”ר צבי שלג, המנהלת האדמיניסטרטיבית רותי יפרח, ומנכ”ל עמותת ידידי בית החולים אמיר ירחי.

לוי סקר את פעילות הארגון וציין את החשיבות הרבה בקשר עם בתי החולים בכלל והמרכז הרפואי לגליל בפרט. נציגי רפאל ציינו את ההתקדמות הגדולה שהם ראו בשנים האחרונות במרכז הרפואי לגליל מבחינת השירותים הרפואיים שהוא מעניק לתושבי הסביבה, וכן מבחינת היחס לחולים. ד”ר ברהום, מנהל המרכז הרפואי הודה לנציגי רפאל על תרומתם וסקר בפניהם את הפעילות ואת האתגרים העומדים בפני המרכז בשנים הקרובות.

ד”ר ברהום ציין כי המרכז הרפואי לגליל הינו בית החולים המנוסה ביותר בעולם המערבי בטיפול בפצועי מלחמה המגיעים היישר משדה הקרב, וזאת לאחר חמש שנות טיפול בכ-3,000 פצועים מסוריה, שליש מהם נשים וילדים מתחת גיל 18, שהגיעו כשהם סובלים מפציעות מורכבות ביותר. הידע שנצבר בטיפול בפצועים אלה משרת כבר עכשיו את המטופלים תושבי הגליל המערבי.

תרומת רפאל למרכז הרפואי לגליל השנה מיועדת למחלקה לא.א.ג. וניתוחי ראש וצוואר, ותשמש לרכישת מגדל אנדוסקופיה – מערכת מורכבת המאפשרת פעולות כירורגיות, אבחוניות וניתוחים באמצעות כירורגיה זעירה פולשנית ותוך כדי שימוש באמצעי שיקוף מתקדמים. מנהל המחלקה, ד”ר אייל סלע, השתתף אף הוא בפגישה והודה לעובדי רפאל על תרומתם.

**

 

כפרניק 2019118 המרכז הרפואי לגליל: סורגים באהבה, לידות 2018 ותרומה מרפאל
מתנדבות מטה אשר בפרויקט סורגים באהבה בבית חולים נהריה

 

סורגים באהבה

בשבוע שעבר ביקרו במרכז הרפואי לגליל בנהריה נציגות מתנדבות ממיזם “סורגים באהבה” שמובילה יחידת ההתנדבות מטה אשר ביחד עם הקרן לידידות והמרכז הרפואי לגליל. המתנדבות העניקו בטקס מרגש את תוצרתם, עליה עמלו בתקופה האחרונה, למען ילדים המאושפזים ומטופלים במחלקת הילדים, כירורגית ילדים, נפרולוגית ילדים, טיפול נמרץ ילדים והיחידה להדרכת הילד.

באירוע נוכחו סגן מנהל המרכז הרפואי ד”ר צבי שלג, סגן ראש המועצה האזורית מטה אשר אייל רייז, מנהל המרכז הקהילתי מטה אשר גולן רוזנברג, מנהלת יחידת ההתנדבות במועצה לירז נפגי, מנהלת אזור צפון בקרן לידידות כרמלה גרבינר, רכזת שטח בקרן קרולינה פוטר ונציגים ממחלקות הילדים במרכז הרפואי.

בתום המפגש חולקו הסריגים לילדים המאושפזים וכן הושארו גם סריגים שונים לילדים שיטופלו במחלקות בתקופה הקרובה.

בכוונת המתנדבות להמשיך במיזם החשוב המחבר את הקהילה למרכז הרפואי גם בעתיד.

 

**

 

כפרניק 20191199 המרכז הרפואי לגליל: סורגים באהבה, לידות 2018 ותרומה מרפאל
מזל טוב לענת ואשר עזרא ולבנם הפעוט

 

ילדים זה ברכה

 

כ-5500 תינוקות נולדו במהלך שנת 2018 ב-12 חדרי הלידה, הנמצאים במתחם אגף בריאות האישה במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בין התינוקות של השנה היוצאת נמנו גם 100 זוגות של תאומים ושתי שלישיות.

ענת ואשר עזרא מעכו, פתחו את שנת 2019 עם חיוך רחב על פניהם וזאת לאחר שהגיעו לחדר הלידה במרכז הרפואי לגליל ובשעה 01:01, ילדה ענת את בנם במשקל 2.630 ק”ג.

הרך הנולד הינו ילדם השלישי של בני הזוג הנרגשים, ששמחו לפתוח את השנה בהרחבת התא המשפחתי. בנוסף נולדו בשעות הראשונות של השנה האזרחית החדשה עוד שלוש בנות.

 

 

צילומים: רוני אלברט / המרכז הרפואי לגליל

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן