לאחר עבודה של מספר שנים, מכרזים והתאמות, השאטל הקהילתי בכפר ורדים יחל לפעול בימים הקרובים.
בימים אלו המועצה מתקינה ומפעילה את עמדת ההטענה הנדרשת. נעדכן על תחילת הפעילות.
השאטל חשמלי וירוק לסביבה ויופעל על-ידי פירמת ההסעים “אלקטרה אפיקים”.
הנסיעה ללא עלות.

שעות הנסיעה הן בין 9:00-12:00 , 15:00-22:00
ימים א-ה.
השאטל יבצע שני סיבובים בשעה.
השעות והפרטים להלן הנם לתקופת הרצה ובחינה של חודש.
בשאטל יש 16 מקומות בישיבה ועוד 19 בעמידה.
הוא מונגש, כולל לכיסאות גלגלים.
להלן מפת הנסיעה והרחובות בהן יעצור.
בהמשך תהיה גם אפליקציה ייעודית לדעת היכן נמצא השאטל ומתי יגיע לתחנה.
נסיעה טובה!


תחנת המוצא של הכפרבוס תהיה בצומת המפה:
חירם, חרמון, שניר, ארבל, חצב, הדס, כרמל, תבור, מירון, גלבוע, דרך ההר ואשכר.
השאטל הקהילתי תוקצב לפעילות במשך שנתיים (במודל החינמי הקיים) ב-1.05 מלש”ח (תב”ר+שוטף).


7 תגובות
השארת תגובה
אשמח לדעת מי קבע את השעות האלה?? 9-12? אני אמא לילדה בגן והשאטל הזה לא יעזור לי להביא אותה לגן וגם לא לקחת אותה ממנו כי הגן מסתיים בשעה 14⛔???? אם השאטל הזה מיועד עבור תושבי הכפר אז אני מציעה שתעדכנו את שעות הפעילות שלו לשעות יעילות יותר כמו 8-12
13-20 למשל…
צודקת
וואוו איזה מתנה!! נשמע מעולה.
ממתי זה מתחיל?
2 סיבובים בשעה זה אומר שעה עגולה וב30 דק?
למי לפנות לפרטים נוספים?
כל הכבוד למועצה!
ולאוסנת שהגיבה- אני לא מהמועצה ואני מבינה את אכזבתך. לדעתי נקבעו השעות בין 9.00-12.00 בגלל שאין אוטובוס של נתיב אקספרס בשעות אלו וזה ממלא את החלל.
יוזמה מבורכת ומדהימה, ואף אקולוגית
קצת חבל שאין בשעות המוקדמות של הבוקר, אז תהיה באמת כזו
באמת חבל שהשעות לא תואמות לבקשות של התושבים. הילדים הבוגרים יוצאים לבית ספר בשעה 7:30 עד 8:30. חשוב שהאוטובוס יהיה פעיל גם בשעה הזאת כדי בחורף לא יצטרכו ללכת ברגל לבית ספר.
נודה לתוספת של השעה הזאת. היא חשובה מאוד.
אז אני לא היחיד שיש לו ביקורת על נושאים שונים שלא מספקים את הצרכים שלי כאשר לא קדתי קידה עמוקה ואמרתי תודה לגבי דברים אחרים (שממילא מגיעים לי על פי חוק) שהיו לשביעות רצוני לגמרי. מעניין מה חשבו אלה שנורא רצו שיהיה שאטל שישרת את התושבים? אז קיבלו שאטל שממומן במלואו כנראה מתוך תקציב המועצה. טוב ויפה אבל שעות הפעילות לא מתאימות לצרכים. התדירות – אמרו כל חצי שעה – מגוחכת לפחות בעיני חלק לא קטן מהמשתמשים הפוטנציאליים. האם נבדקה ההיתכנות? ואם כן אפשר לשער שאם הסקר נערך לפני היישום, התוצאות של אחרי שונות לגמרי, כפי שנרמז כאן) דומה לגינה הקהילתית שלהערכתי משרתת קבוצה קטנה מאד של תושבים – האוכלוסייה המבוגרת. פרויקטים שונים קמים מתוך רצון של המועצה לרצות תושבים שנורא מבקשים. שזה טוב בפני עצמו אבל…