היערכות לקורונה ו… שביתה


המרכז הרפואי לגליל בנהריה: בשלישי ורביעי (25-6/2) שביתת עובדי מינהל ומשק * במקביל, נמשכות ההכנות לטיפול בקורונה

 

כפרניק 888098 היערכות לקורונה ו... שביתה
ארכיון. ד”ר ברהום מתחסן לשפעת. צילום רוני אלברט

 

מהמרכז מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי ביום שלישי הקרוב, 25.2, החל מהשעה 06:00 בבוקר, תחל בבית החולים שביתת סקטור מנמ”ש (מינהל ומשק), שתימשך יומיים, עד יום חמישי, 27.2, בשעה 06:00.

עילת השביתה היא סכסוך עבודה הנוגע לבקשה להעביר את העובדים מתאגיד הבריאות להעסקה ישירה כעובדי מדינה. השביתה קיבלה אישור מבית הדין לעבודה וזה השבוע השני בו היא מתנהלת.

בימי השביתה יעבדו אנשי  מינהל והמשק במתכונת שבת ולא יינתנו שירותים במרפאות החוץ. כמו כן, יתקיימו ניתוחים דחופים בלבד, כאשר כל הניתוחים האלקטיביים יידחו או שיעברו ועדת חריגים במקרה הצורך.
השביתה לא תחול על המלר”ד (חדר מיון), יחידות לטיפול נמרץ, פגיה, דיאליזה, אונקולוגיה (מחלקה ומכון), חדרי לידה, הפריה חוץ גופית (IVF) והמחלקה להדרכת הילד.

עוד נמסר, כי במהלך שני ימי השביתה לא ייפגעו בשום מצב ההכנות לקליטה ו/או קליטה של מטופלים, שקיים חשד כי נדבקו בנגיף הקורונה (במידה ויגיעו מטופלים כאלו)…, כל זאת על רקע ההיערכות הגוברת של משרד הבריאות והחשש לפיו אלפי ישראלים נחשפו לנגיף, כמו גם ביקור הצליינים הקוריאניים.
מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום: “אנו נעשה ככל שביכולתנו כדי לצמצם עד למינימום האפשרי פגיעה במטופלים בימי השביתה. כמו כן, במהלך השביתה יינתן מענה רגיל למקרים דחופים, כמו גם טיפול בילדים ונוער עד גיל 18”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-23-at-20.23.46-scaled היערכות לקורונה ו... שביתה
שביתה במרכז הרפואי לגליל בנהריה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן