הגינה הקהילתית מחדשת פניה


לאחר קיץ ארוך וחם הגינה מתכוננת לקראת חורף ברוך גשמים * יש עדיין ערוגות פנויות

 

הלל גלזמן

 

כפרניק 222121490-scaled הגינה הקהילתית מחדשת פניה

 

בחודשי הסתיו שחלפו זה עתה, בוצעה עבודה יסודית לניקוי כל העשבים הרעים שהתבססו בערוגות ובשבילים ביניהן. הגינה הינה אורגנית לחלוטין ואנו אוסרים כל שימוש בכימיקלים להדברת עשביה ולהדברת מזיקים!  בעזרת מתחחת מכנית שנרכשה לאחרונה עבור הגינה, בוצעה עבודת תיחוח יסודית ואוורור אדמת הערוגות. החברים הביאו קומפוסט אורגני שעורבב באדמת ערוגותיהם. כן  בוצעו תיקונים ושדרוגים במערכת ההשקיה, שתענה על דרישות ההשקיה הממוחשבת לאורך כל ימות השנה.

לאחר שטופחו הערוגות – החברים בגינה החלו לשתול את ירקות החורף, בהם: חסה, כרוב, כרובית, ברוקולי, מנגולד, קייל ועוד רבים וטובים.

 

כפרניק 2227809-scaled הגינה הקהילתית מחדשת פניה
גינה קהילתית בכפר: ערוגות מטופחות לקראת החורף

 

בגינה יש 70 ערוגות לגידול ירקות ופעילים בה תושבים מכפר ורדים וכן חברים מ”בית בחורש”, תלמידי בי”ס אמירים ובי”ס קשת, גני הילדים, תנועת הנוער נוע”ם, פנסיונרים, משפחות עם ילדים וכו’.

בגינה יש חצר סגורה ובה גדלים תרנגולות, יונים צחורות וכמה ברווזים. חברים מהגינה מתנדבים להאכיל אותם ולשמור על ניקיון החצר.

 

כפרניק 222243502-scaled-e1575630312987 הגינה הקהילתית מחדשת פניה
ילדי הגנים מאכילים בלול התרנגולות.

 

כל חבר/משפחה מגיעים לעבוד בערוגתם בזמנם הפנוי. חברי הגינה מתכנסים בדרך כלל בימי שישי לעבד את הערוגות ולשתות קפה בחברותא בגינה. אנו עורכים התכנסויות חברתיות לציון חגים וימי הולדת של החברים.

נותרו עוד ערוגות פנויות בגינה ואנו מזמינים תושבים נוספים להצטרף לגידול ירקות אורגניים בגינה הקהילתית ולכל הפעילות החברתית והקהילתית שהגינה מציעה!

אז בואו אלינו לחוש את ריח האדמה ולעבוד וליהנות מגידול אורגני של ירקות וצמחי תבלין !!

לתיאום הצטרפות נא לפנות להלל גלזמן, 053-7762203.


תגובה אחת

  1. משה אסם הגב

    עושה רושם מעולה. מתאים לי לגדל ירקות אורגנים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן