דואגים למבוגרים ושומרים על צנעת הפרט


אייל שמואלי: היערכות לרכישות אמצעי טיהור, פינוי אשפה והתנדבות * היקל”ר הופעל * לא להפיץ מידע בלתי נחוץ

 

כפרניק 89937773_1953513348125679_2457216344127438848_o-scaled דואגים למבוגרים ושומרים על צנעת הפרט

 

ראש המועצה המקומית כפר ורדים, אייל שמואלי, פרסם היום (18/3/2020) מספר הנחיות ועדכונים באשר למצב נוכח ההתמודדות עם הקורונה:

המחלקה לשרותים חברתיים תחל ממחר, ביחד עם צוות המתנדבים, להיות בקשר יומיומי עם ציבור האזרחים הותיקים, למתן עזרה ובדיקת שלומם כך שלכל ותיק ״יוצמד״ מרחוק מתנדב.

המועצה עברה לפעילות במתכונת משק חיוני לרבות רכישת אמצעי טיהור ציבוריים ואישיים.

חל איסור חמור על הפרת צנעת הפרט. אין לפרסם באף מדיה תמונות ומלל של לקיחת דגימות בדיקות קורונה מתושבי הכפר !!!

נערכה ישיבה מול פיקוד העורף ומול מפקד אוגדה 91 תא״ל שלומי בינדר. ככל שנדרש הצבא יהיה לשירותנו ולצורך כך גויס למילואים סא״ל (מיל) ערן גרטלר מפקד יקל”ר כפר ורידם, כאיש קשר בין הרשות המקומית לפיקוד העורף.

המועצה נערכת למנגנון פינוי אשפה על פי קריאה בנוסף לפינוי הסדיר.

נערכים לפתיחת דיווחים באפליקציה דרך וואטספ. המועצה תשלח עדכון והוראות הפעלת השימוש.

בפעם הראשונה, ולאחר עשרות שנים, קונסרבטוריון כפר ורדים (בעבר תחת “מרכז המוזיקה”) סוגר שעריו (זמנית!!). שמאולי: מבין את הכאב והקושי של כל הנגנים וליבנו למורים המסורים שיצאו הבוקר לחל״ת.

המועצה בקשר מול משרד החוץ להשבת מטיילי כפר ורדים בטיסת אלעל מפרו. הטיסה תצא מחר. ככל שידוע לכם על תושבים המעוניינים לשוב ארצה אנא עדכנו את המועצה.

שמואלי מסר כי בשלב זה הנגיף, בזכות האחריות האישית, מתקשה לעלות בעליות לכפר. אם יהיה שינוי בסטטוס זה מתחייב לעדכן ולמפות אזורים.

 

כפרניק 11216800-scaled דואגים למבוגרים ושומרים על צנעת הפרט
מפת התפשטות הקורונה נכון ל-18/3/20 בשעה 16:00

 

“הימים ימים מאתגרים לכולנו ואנו מודעים לקושי בשהייה הביתית” כתב שמואלי. “יש קושי להתבונן בתמונת הכפר הדומם ברחובות, בבתי החינוך, מתקני החינוך הבלתי פורמלי, מגרשי הספורט והמרכז המסחרי. אך עם זאת מרגיע מאוד לחוש שאנו קהילה אחראית ,ממושמעת ונשמעת .זאת הדרך להתגונן מול הנגיף.

“בואו יחד נחזור לחג האהוב פורים. כולנו מחופשים למוגני קורונה ונעים מצוידים במסיכה וכפפות. שמרו על הגיינה גבוהה ומרחק של 2 מטר. משימתנו המשותפת כקהילה להרחיק את הנגיף מאיתנו. זה בכוחנו וביכולתנו. אוהב אתכם ביחד אבל כרגע יותר לחוד”.

**

 

לאזרחים הותיקים שלום ! מה שלומכם בימים טרופים אלו ?

בהוראת ראש המועצה אייל שמואלי אנו מתארגנים, באמצעות מערך מתנדבים, לתת מענה לכלל אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בכפר – בקניות, תרופות, קשיים אחרים – תוך יצירת מערכת של קשר יומיומי.

לא את כולכם אני מכירה ולכן מבקשת שתשלחו אלי הודעה, על-מנת שאוכל לסייע גם לכם, למנוע יציאתכם מהבית ובכך לשמור על ביטחונכם ובריאותכם.

בבקשה צרו עמי קשר !

בברכה לימים טובים יותר,

ענת גנץ – עו”ס מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

נייד – 052-5798042

דוא”ל – anatg@k-vradim.org.il

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן