בהצלחה למשה מיוחס


המנהל האדמיניסטרטיבי החדש במרכז הרפואי לגליל: אל”מ מיל. משה מיוחס, תושב נהריה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-11-16-at-14.57.54-scaled בהצלחה למשה מיוחס
משה מיוחס, מנהל אדמיניסטרטיבי בבית חולים נהריה

 

אל”מ (מיל.) משה מיוחס נבחר במכרז לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר ששימש לפני כן עוזרו הבכיר של מנהל המרכז, פרופ’ מסעד ברהום. הוא יחל את תפקידו ב-1 בדצמבר.

מיוחס (46), נשוי + 4, תושב נהריה, סיים שירות של 28 שנים בתפקידים מגוונים בחיל הרפואה של צה”ל ובמערכת הביטחון. במלחמת לבנון השנייה שימש קצין אג”מ של פיקוד הצפון בחיל הרפואה. לאחר מכן שימש קצין אג”מ של חיל הרפואה, מפקד המרכז לציוד רפואי ותרופות של צה”ל וראש ענף הפעלה ומבצעים בחיל הרפואה. בתפקידו האחרון בצה”ל שימש מפקד ביה”ס לרפואה צבאית (בה”ד 10), בסיומו פרש מצה”ל בדרגת אל”מ.

כן שימש סגן מפקד בית חולים שדה של צה”ל במשלחת שסייעה ברעידת האדמה הגדולה שהיתה בטורקיה (99′) ובאסון הגרעיני ובצונאמי שבפוקושימה, יפן (2011). אסון זה נחשב לאירוע התאונה החמור ביותר בעולם מאז אסון צ’רנוביל.

מיוחס הינו בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון, ובוגר התוכנית הבינלאומית למנהיגות רפואית אסטרטגית של האקדמיה הצבאית למדעי הבריאות בצבא היבשה האמריקאי (MSLP).

בינואר 2020 החל את עבודתו במרכז הרפואי, כעוזר בכיר למנהל המרכז, פרופ’ ברהום, ולאחרונה ניגש למכרז לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי וזכה בו. במקביל הוא משרת במילואים כמפקד יחידות הרפואה במטכ”ל.

תפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי הוא בכיר ומורכב ביותר, המשפיע על כלל רבדי העשייה במרכז הרפואי, תוך שהוא מאגד תחת כנפיו היבטים ייחודיים בתחום התשתיות, התקציבים וכוח אדם, בהיקפים גבוהים ביותר.

מיוחס: “אני רואה זכות גדולה להשפיע ולהיות שותף בעשייה במקום שהוא בעל משמעות רבה במימד הציבורי והלאומי. מדובר באתגר יוצא דופן עבורי ואני מבקש להודות על האמון לו זכיתי”.

פרופ’ ברהום איחל הצלחה למיוחס בתפקידו החדש, תוך שהודה לעו”ד באדרה חורי-חוריה, שלקחה על עצמה את תפקיד המנהלת האדמיניסטרטיבית בפועל, במקביל לתפקידה כיועצת המשפטית, עד כניסתו של מיוחס לתפקידו.

לפני מספר חודשים סיימה רותי יפרח, את תפקידה כמנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי לגליל, אחרי 18 שנים!

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן