בגרויות: הישגים והצטיינות


תמונה חינוכית כפר ורדים תשע”ח: 90% זכאות לבגרות (ללא חינוך מיוחד) * 21% בהצטיינות * אמירים צמצם הפער מול תפן

 

 

כפרניק 47055498_10213147194054160_6003765728870662144_n בגרויות: הישגים והצטיינות
ארכיון. חני יאיר עם מנהלות אמירים: שרון בינדר ומירב לבקוביץ

 

גם השנה נרשמה עלייה משמעותית בשיעור הזכאים לתעודת בגרות בכפר ורדים, זאת על פי נתוני התמונה החינוכית תשע”ח, שפרסם משרד החינוך.

חני יאיר, מנהלת מחלקת החינוך בכפר ורדים, מסרה כי נתונים מרשימים במיוחד נרשמו בתחום הזכאים לתעודת בגרות בהצטיינות וכן בשיעור הזכאים לתעודת בגרות בעלת 5 יח”ל במתמטיקה ואנגלית , כל זאת לצד הכלה ושילוב של תלמידים רבים בעלי צרכים מיוחדים בכתות החנ”מ ובכתות הרגילות.

עפ”י הנתונים שפרסם משרד החינוך במסגרת התמונה החינוכית, עולה כי בשנת  תשע”ח עלה שעור הזכאים לתעודת בגרות כולל תלמידי החינוך המיוחד ב 6%  ועומד על 73.2%. שיעור הזכאים לתעודת בגרות ללא תלמידי החנ”מ, עומד על – 90.1%.

מנתוני משרד החינוך עולה כי נרשמה עלייה בשיעור התלמידים הניגשים לבחינת בגרות ברמת 5 יחידות לימוד באנגלית ובמתמטיקה בהשוואה לתשע”ז: באנגלית עלייה של כ- 12%, במתמטיקה העלייה של 6.6%.

שעור הזכאים לבגרות בהצטיינות בכפר ורדים  בתשע”ח עומד על 21.6% כאשר הממוצע הארצי הוא 8.2%.

תעודת בגרות בהצטיינות היא תעודה הכוללת 5 יח”ל אנגלית לפחות, 4 יח”ל מתמטיקה לפחות וממוצע ציונים של לפחות 90 הכולל מעורבות חברתית.

בתיכון אמירים זכאים לתעודת בגרות 90% מבוגרי שנת תשע”ח ( 81% בתשע”ז)

בתיכון תפן זכאים לתעודת בגרות 90.2% מבוגרי שנת תשע”ח ( 88.6% בתשע”ז)

שני בתי הספר רשמו גידול מרשים גם בזכאויות לבגרות ברמת 5 יח”ל במקצועות הראליים.

 

כפרניק 8880123 בגרויות: הישגים והצטיינות
ארכיון מנהלת המחוז ד”ר אורנה שמחון בביקור בתפן

 

אייל שמואלי ראש המועצה: ” כפר ורדים רואה את עתידו בחינוך ילדיו, שמח לראות את התוצאות הישירות להשקעה ואת מגמות השיפור על ציר הזמן. מבקש להודות למנהלי וצוותי מערכות החינוך מהגיל הרך ועד התיכון. כפר ורדים ראה, רואה ויראה את הכלת החינוך המיוחד כחלק בלתי נפרד מיצירת ערכים חינוכיים ואנו גאים על כך.”

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2018-12-25-at-14.53.52 בגרויות: הישגים והצטיינות
אייל שמואלי (עם אורנה שמחון): כפר ורדים רואה את החינוך המיוחד כחלק בלתי נפרד מיצירת ערכים חינוכיים

 

חני יאיר מנהלת מחלקת החינוך במועצה: “גאה  מאוד במנהלים ובצוותי ההוראה והחינוך שלנו, הפועלים במסירות ובאחריות לקידומו של כל תלמיד, לא רק ברמת ההישגים הלימודיים אלא מתוך ראייה של הרצף החינוכי והצרכים החברתיים והקהילתיים ומתוך חזון ותפיסה של חינוך משמעותי וערכי לצד מצוינות לימודית וחברתית. יחד נמשיך להשקיע במערכת חינוך מכילה, אמפתית , חדשנית ומקצועית “.

 

ידיעה קודמת על נתוני הבגרות הכללים בגליל המערבי: כפר ורדים, מעלות-תרשיחא, מעילה, מעלה יוסף, מטה אשר, כסרא-סמיע, חורפיש, ינוח-ג’ת, פקיעין ובית ג’אן

 

התמונה החינוכית במעלות תרשיחא

 

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן