אלימות קשה בכסרא


יוסף אחמד, כיאן אחמד וסעיד אחמד נאשמים שהיכו קטין באלה, אגרופים ובעיטות * הרקע: חשד שהקרבן קילל את אחות אחד המכים

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-26-at-13.43.05000000000000000-scaled אלימות קשה בכסרא
כתב אישום נגד שלושה תושבי כסרא

 

לפני כשבוע, בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות קטין בן 15 שעמד בתחנת האוטובוס בכניסה לכסרא מכיוון סמיע, ומותקף על ידי שלושה צעירים באמצעות אלה, באגרופים ובמכות. עם קבלת התלונה הגיעו השוטרים לזירת האירוע, פגשו בנער המוכה, והחלו בפעולות חקירה על מנת לאתר את החשודים במעשה.

 

כפרניק 8888778809-scaled אלימות קשה בכסרא
אחד הנאשמים אוחז אלה בידו

 

מהחקירה עלה כי אחד המכים חשד בנער כי קילל את אחותו בבית הספר מספר ימים קודם ולכן החליט לתקוף אותו. הנאשם גייס את קרוב משפחתו ויחד הגיעו לתחנת האוטובוס שנמצאת בכניסה לכפר, שם עמד הנער. הנאשמים יצאו מרכבם, ניגשו לקרבן והחלו תוקפים אותו יחד באמצעות אלה, אגרופים ובעיטות. בהמשך יצא מבית סמוך נאשם שלישי, שהינו קרוב משפחה של שני הנאשמים, שהבחין במתרחש ורץ לעבר הקרבן והצטרף לתקיפה.

לאחר שעובר אורח התערב, הפסיקו הנאשמים את המכות, אולם איימו על הקרבן, כי אם יפנה למשטרה – יירו עליו. הנער נפצע באורח בינוני ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה לטיפול רפואי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-26-at-13.43.21-scaled אלימות קשה בכסרא
כתב אישום בגין אלימות קשה בכסרא

 

תוך שעות ספורות מתחילת החקירה, נעצרו החשודים (יוסף אחמד, כיאן אחמד וסעיד אחמד. בני 25 ו-35 כסרא-סמיע) במעשה והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרם של הנאשמים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו. לאחר חקירה מקצועית ומהירה, חומר הראיות הועבר לחטיבת התביעות שגיבשה תשתית ראייתית כנגד הנאשמים והגישה נגדם כתב אישום חמור בעבירות של חבלה חמורה ואיומים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בעכו.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן