ממתגים את הגליל ב-1.2 מיליון ₪


קמפיין למיתוג חיובי של הגליל יעלה השבוע לאוויר שנועד להתמודד עם ההקשרים השליליים כמו העכברת, הרפואה והמצב ביטחוני * יוצבו 18 עמדות הדרכה קולית * יוזמה ומימון: הרשות לפיתוח הגליל.

 

הרשות לפיתוח בגליל תשיק השבוע קמפיין טלוויזיוני ואינטרנטי למיתוג חיובי של הגליל, בעלות של כחצי מיליון שקל.

הקמפיין, שישודר ברשת 13, ערוץ 10 וכאן 11, וכן באתרי האינטרנט המובילים, יכלול מספר סיפורים קצרים, בני כ-20 שניות כל אחד: הייטקיסט ששעבר לגליל, מרכז לימודים ייחודי בגליל המערבי, קהילת נגרים בכרמיאל, ועוד. התשדירים יובילו את הצופים להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי ובו חידון על הגליל.

“בשנים האחרונות קיימת תופעה, שבמסגרתה התקשורת מתמקדת באספקטים השליליים בגליל, כשסדר היום הציבורי עוסק בעכברת, במצב הביטחוני, במצב הרפואה וכדומה”, אומר חיים שולמן,  מנהל מרכז המידע והמחקר, וראש תחום התיישבות ברשות לפיתוח הגליל. “אלו נושאים חשובים, אך לצערי הם גם יוצרים תדמית שלילית לגליל, בעיני הציבור במרכז הארץ.

“מטרת הקמפיין שיזמה הרשות לפיתוח הגליל, בשיתוף האשכולות והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, היא לצמצם במעט את הנזק הנגרם לתדמיתו של הגליל ולהזכיר לכולם שעדיין מדובר בחבל ארץ יפיפה, עם איכות חיים טובה, שפשוט כיף לחיות פה. היינו רוצים לשבור כמה מהמיתוסים הבולטים על הגליל, ואנחנו מאמינים שבאמצעות הקמפיין הצופים והגולשים ייחשפו לדברים הטובים שקורים בחבל הארץ המיוחד הזה, ויגלו אותו מחדש”.

מנכ”ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס: “הגליל הוא מקום נפלא, והדברים שקורים פה, בזכות הקהילה, בשילוב עם הארגונים השונים, הם נהדרים, אך לצערי לא מספיק מסוקרים. כשמדובר בגליל, התקשורת בוחרת להתמקד דווקא בדברים השליליים, וזה יוצר למקום תדמית בעייתית. כרשות שתפקידה לפתח את הגליל, אנו יודעים שעל מנת להגשים את מטרותינו, יש צורך, בין השאר, גם בתדמית חיובית, וזו בעצם מטרתו של הקמפיין”.

 

כפרניק rpp1-300x200 ממתגים את הגליל ב-1.2 מיליון ₪
מנכ”ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס: הגליל הוא מקום נפלא. צילום: אבישג שאר ישוב

 

**

 

 

במקביל להשקת הקמפיין התדמיתי, החליטה הרשות לפיתוח הגליל להשקיע כ-700 אלף ₪ ב פרויקט “מסבירנים”, שבמרכזו יוצבו 18 עמדות הדרכה קולית באתרי תיירות ברחבי הגליל. הפרויקט צפוי להסתיים במהלך 2019.

בין האתרים: בית הכנסת העתיק בשפרעם, אתר רבי יוחנן הסנדלר במירון, הכנסיה המרונית בגוש חלב, בית הכנסת העתיק בגוש חלב. אתר רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה ועוד.

העמדות יספקו הסבר קולי בשלושה ערוצים – עברית, אנגלית וערוץ מיוחד לילדים שימחיז עבורם קולית את הסיפור ההיסטורי.

בחלק מהאתרים שולבו אמצעים נוספים המרחיבים את אפשרויות ההתרשמות מהאתר כמו משקפות או מפות פנורמיות עם שרטוט פני הנוף המאפשרות למטיילים להכיר את הנוף סביבם.

עופרי סיידה מנהל פרויקטים ברשות לפיתוח הגליל: “הגליל מציע שפע של אתרי מורשת והיסטוריה ארוכה המיועדת לכל הזרמים והדתות בכל הגילאים. העמדות הקוליות יספקו הנגשה של המידע לכלל ציבור המבקרים, בקלות ובנוחות לטובת חווית ביקור איכותית, המותירה חותם חיובי ממושך.”

 

כפרניק rpp-300x169 ממתגים את הגליל ב-1.2 מיליון ₪
הרשות לפיתוח הגליל תשקיע בפיתוח 18 עמדות הסברה

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן