כחלק מתוכנית הקיימות הפועלת בבית הספר אמירים בכפר ורדים, למדו התלמידים על חשיבות הזרע לשרידותם של צמחים, על התפתחות הנבט ועל זריעה במצע מנותק מול מצע האדמה.
תלמידי מדעי הסביבה אספו מידע, צילומים ומקומות בהם יש פגיעה בסביבת ביתם, אותם יציגו למגמת אומנות.
מגמת אומנות יזמה פרויקט של ציור פרחי הבר ותצלומי הפרחים הפורחים עכשיו ברחבי הכפר.
תלמידי חטיבת הביניים והחטיבה העליונה חידשו את ערוגות גינת בית הספר.
מנהלת המחוז ד״ר אורנה שמחון, הציבה מספר מטרות ויעדים מחוזיים כבר בתחילת השנה:
“הזכרנו רבות את יעד הקיימות ושמירה על משאבי כדור הארץ כיעד מחוזי, בכל מוסדות החינוך בכל שלבי הגיל, חיבור התלמידים לקרקע ולסביבת מגוריהם מעודדת מעורבות אזרחית ותחושת שייכות ומוגנות ויצירת סביבות ושותפויות מקדמות למידה באמצעות שיתוף פעולה מעמיק עם הרשת הירוקה. כל אלו מעידים הלכה למעשה על יישום היעדים והמטרות בשטח. יישר כח!”
השארת תגובה