8,000 בלילה לבן באכזיב


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

תושבי אשכול גליל מערבי באירוע מוזיקאלי עד הזריחה. מחלוקת במועצת כפר ורדים על ההשתתפות.

כפרניק  RITVO PHOTOGRAPHY (1) 8,000 בלילה לבן באכזיב

 

תושבי אשכול גליל מערבי באירוע מוזיקאלי עד הזריחה. מחלוקת במועצת כפר ורדים על ההשתתפות.

 

תושבים מכל הצפון והארץ השתתפות בלילה לבן באכזיב 2017 שנערך בסוף שבוע שעבר.  מאשכול גליל מערבי נמסר, כי באירוע השתתפו כ-8,000 איש, בתוכם אלפי תושבים מהגליל המערבי. את האירוע המוזיקלי ארגנו הרשויות השותפות באשכול גליל מערבי: עיריות עכו ומעלות-תרשיחא, המועצות האזוריות מטה אשר ומעלה-יוסף והמועצות המקומיות כפר-ורדים, שלומי ומגדל תפן.

 

 

 

 

כפרניק  RITVO PHOTOGRAPHY (1)_0 8,000 בלילה לבן באכזיב

 

 

יעל רון, מנכ"לית אשכול הגליל המערבי: "מדובר באירוע המוסיקה הגדול ביותר שהתקיים בשנים האחרונות בגליל המערבי, שהתאפשר בזכות ראשי הרשויות שלנו, שבמהלך ייחודי ומתמשך שמהווה דוגמא לאזורים אחרים בארץ, משתפים פעולה כבר שנים למען האזור והתושבים ועם קהל ש'הצביע ברגליים' והוכיח שהוא מעוניין לבלות ולצרוך תרבות באזור".

החגיגה נפתחה ביום חמישי כאשר מהשקיעה ועד הזריחה הופיעו בחוף בננה ביץ' אכזיב לאורך כל שעות הלילה שלל אמנים. המופע נפתח בהופעות של הרכבים מקומיים ממעלות, מטה אשר, שלומי ועכו. בהמשך, ועד לבוקר, הופיעו שלומי שבת, דודו טסה, אליעד, התקווה 6 וטליסמן. את הלילה נעל הזמר אמיר דדון שאירח את נתן גושן במופע זריחה מיוחד.

במסגרת שיתוף הפעולה של הרשויות בגליל המערבי סובסדו מחירי הכרטיסים לתושבים. במהלך הלילה עלו לבמה ראשי הרשויות השותפות ובירכו את הקהל. יורם ישראלי ראש המועצה האזורית מטה אשר בירך את הקהל הרב ואמר "זכות ענקית להיות כאן באזור הכי יפה בארץ עם תושבי הגליל המערבי, שנה שנייה ברציפות שאנחנו חוגגים את המסורת של לילה לבן שכל כולו שיתוף פעולה של הרשויות למען הציבור ויחד גם נמשיך לפעול למען האזור".

 

מ.מ כפר ורדים השתתפה במימון וסבסוד האירוע ב-50 אלף ₪.

 

בשנה שעברה התנגדו רוב חברי המליאה להשתתפות ומימון האירוע.

 

השנה עברה ההחלטה במשאל טלפוני ובאשרור שנוי במחלוקת במועצה.

 

צילמים:  RITVO PHOTOGRAPHY

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן