60 שנה למעלות-תרשיחא


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

7,000 השתתפו במופע שירה, ריקוד ופירוטכניקה. יקירי העיר: רעיה שטראוס, צה"ל והסוכנות.

כפרניק m63 60 שנה למעלות-תרשיחא

7,000 השתתפו במופע שירה, ריקוד ופירוטכניקה. יקירי העיר: רעיה שטראוס, צה"ל והסוכנות.

 

מעלות-תרשיחא חגגה בסוף השבוע האחרון 60 שנה להיווסדה באירוע ענק שהתקיים באמפי "ברוכים הבאים".

במרכז האירוע נערכה הופעה של אייל גולן ומופעי שירה, ריקוד ופירוטכניקה. כך נערך גם טקס חלוקת אותות העיר, במסגרתו העניק ראש העיר שלמה בוחבוט, בליווי שמריהו רוזנר יו"ר הוועדה לבחירת אותות העיר, פרסים ל-7 יקירי מעלות-תרשיחא ובהם סגן יו"ר הנהלת הסוכנות היהודית – דוד בריקסטון, התעשיינית ומייסדת המיזם הפילנתרופי "אוצרות הגליל" המקדם תיירות ועסקים בגליל המערבי – רעיה שטראוס, תא״ל יורם לרדו ראש מטה פיקוד העורף בצה"ל ועוד.

באירוע הוקרן פרומו לסרט דוקומנטרי אודות העיר מעלות-תרשיחא בהשתתפות זאב רווח (הסרט המלא יוקרן בפסטיבל דוקאביב גליל בעיר בחודש נובמבר).  וכן הוקרן סרטון נוסף: בני הדור הצעיר של מעלות- תרשיחא נפגשים עם בני הדור הוותיק של העיר.

את האירוע הנחה אייל ליאון ועל ההפקה ניצחה חברת אולמן הפקות.

                                

 

 

 

כפרניק m63_0 60 שנה למעלות-תרשיחא

 

 

ראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט: "שישים שנה עברו מאז הקמתה של העיר, ואנחנו רואים לנגד עינינו כיצד הפכה העיירה הקטנה ומעוטת היכולת לעיר איתנה, מתקדמת ויפה שמהווה מודל לחיקוי, רבות מכך, הודות לתושבים האיכותיים שהם סוד כוחה של העיר. חגיגות השישים של מעלות-תרשיחא הן הזדמנות עבורנו לחגוג את ההישגים התיירותיים, החברתיים והכלכליים של העיר בשנים האחרונות".

התעשיינית רעיה שטראוס בן דרור, מייסדת המיזם הפילנתרופי ׳אוצרות הגליל׳, שקיבלה את אות יקירת העיר, בירכה בשם מקבלי האות: ״אני נרגשת לעמוד ולהודות על הזכות והכבוד שניתנו לי לברך הערב בשם כל מקבלי אות יקיר מעלות תרשיחא. בשם כולם, תודה רבה. זכיתי להיות ילידת הארץ, ילידת הגליל המערבי, הודות להוריי, הילדה וריכרד שטראוס, שהיו ציונים נלהבים. מעלות היא סיפור מופלא בעיניי. ממעברת עולים מרוחקת ונידחת, כמה צריפים במעלה ההר, הפכה לפנינה משגשגת ופורחת. יפהפייה! מעלות תרשיחא היא מופת לשיתוף פעולה של כל העדות וכל העמים״.

צילום: שלמה שרביט.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן