תאונה וטביעה.


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

הערב: תאונה קשה בכניסה למעלות. עדכון: נפטר הפעוט שטבע בצימר בגליל המערבי.

כפרניק mishtara_9 תאונה וטביעה.

הערב: תאונה קשה בכניסה למעלות. עדכון: נפטר הפעוט שטבע בצימר בגליל המערבי.

 

 תאונת דרכים אירעה הערב בכביש 89 בסמוך לצומת הכניסה למעלות. מהמשטרה נמסר, כי מבירור ראשוני של נסיבות האירוע עולה כי נהג רכב, גבר בן 52 ממעלות תרשיחא, ככל הנראה סטה מנתיב נסיעתו התנגש ברכב אחר.

הנהג נפצע באורח קשה. בבדיקה ראשונית עלה כי בטרם התאונה, ככל הנראה היה הנהג מעורב בקטטה בעיר ובמהלכה נדקר. הנהג היה לבדו ברכבו ונסיבות תאונת הדרכים נבדקות.

למרכז רפואי גליל מערבי בנהריה הגיע פצוע נוסף, בן 21 ממעלות-תרשיחא, כשהוא פצוע באורח קל דקירות ונבדק הקשר בין האירועים. חוקרי משטרת ישראל ובוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת האירועים.

**

ממד"א נמסר כי הערב קרוב לשעה 19:00 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב אשר על פעוט שנמשה מהמים בבריכה בצימר בגליל המערבי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בנהריה תוך פעולות החייאה פעוט כבן 4.

עדכון: הפעוט נפטר ביום ראשון, 3/9/17.

חובש בכיר במד"א שחר שניטמן והפאראמדיקים של מד"א שירן אלבז ואדריאן אוקומפו סיפרו: "חברנו בכניסה ליישוב עם רכב פרטי שהעביר אלינו ילד כבן 4 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר ששהה מתחת למים בבריכה בצימר ונימשה ע"י בני משפחתו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה הרופאים בחדר המיון המשיכו להיאבק על חייו."

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן