“שקטק” בכברי


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
חגי עינב

16/5/17: כל ההכנסות קודש להקמת משחקייה במחלקת הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

כפרניק zs2 "שקטק" בכברי

מופע של להקת "שקטק" בכברי: כל ההכנסות קודש להקמת משחקייה במחלקת הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

 

בתאריך 16/5 בשעה 17:30 יתקיים מופע מיוחד של להקת "שקטק" באולם המופעים בקיבוץ כברי. כל ההכנסות מהמופע קודש להקמת משחקייה במחלקת הילדים המשופצת במרכז הרפואי לגליל. האירוע מתקיים ביוזמת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל ובשיתוף ויצ"ו נהריה, אולם המופעים בקיבוץ כברי והמועצה האזורית מטה אשר.

כרטיסים, בעלות 60 ש"ח בלבד, ניתן לרכוש במשרדי עמותת הידידים (9827135), משרדי ויצ"ו נהריה ובאתר האינטרנט bgalil.co.il.

המופע "הכל עם הקול" מיועד לכל המשפחה, משתף את הקהל מלווה בקטעי וידאו, תנועה ופנטומימה, אפקטים של סאונד ואביזרים ליצירת קצב וצליל, ובוחן את ההשפעה של עולם הסאונד והמוזיקה על חיינו ועל יצירת אמנות – מהתאטרון ודרך המחול, ועד לקולנוע וטלוויזיה.

הרקדנים עצמם משמשים ככלי מוזיקלי ללוות את תנועתם בקטעי תיפוף גוף ומקלות. בנוסף במופע קטעי תנועה בסגנונות שונים כגון סטפס, היפ הופ וברייקדאנס.

אמיר ירחי, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל: "הילדים המתאשפזים במחלקת הילדים הם הילדים של כולנו, מכל יישובי הגליל המערבי – הילדים שלכם, ילדי השכנים, החברים לגן ולכיתה. אני מזמין את ההורים במרחב להצטרף לפעילות להקמת המשחקייה, לרכוש כרטיס למופע, ליהנות מזמן איכות עם הילדים ובאותו הזמן גם לתרום תרומה חשובה לפרויקט שישפיע על אלפי ילדים בשנה. אני מבקש להודות לשותפים שלנו: ויצ"ו נהריה והמועצה האזורית מטה אשר, ולכל נותני החסויות למופע".

 

**

צילום: יח"צ שקטק


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן