שי לפסח


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

מרכז המוזיקה כפר ורדים הוכר כקונסברטוריון שלב ג' ויקבל תמיכת משרד החינוך.

כפרניק kon1 שי לפסח

גאווה מקומית: מרכז המוזיקה כפר ורדים הוכר כקונסרבטוריון שלב ג', ויזכה לתקצוב המדינה.

 

סיון יחיאלי: תודות למאסטרו ראובן מלאך, ולמנכ"ל וגזבר המועצה, אביעד כהן ואילן עמרם, שקידמו את המהלך.

 

 

**

ביום חמישי 6/4/17 התקבל אישור סופי מבצלאל קיפרווסר מפמ"ר מוזיקה במשרד החינוך בו הוא מודיע כי מרכז המוזיקה כפר ורדים הוכר כקונסרבטוריון בשלב ג' – השלב הגבוה ביותר (מבחינה מקצועית, גודל, ניהול וכו').

קונסרבטוריון הוא בית ספר מקצועי למוזיקה בו מתקיימת הוראה אישית וקבוצתית. כמסגרת לחינוך המוסיקלי, מטפח הקונסרבטוריון יכולות ביצוע בנגינה ובשירה, בהיבט אישי, חברתי וקהילתי.

הקונסרבטוריון, כמו מרכז המוזיקה עד כה, ימשיך וייתן מענה בפעילויותיו לתחומים הבאים: מצוינות ומיצוי היכולת האישית (שעורים אישיים), חינוך לנגינה בצוות (הרכבים תזמורתיים וקאמריים), השכלה מוסיקלית עיונית (שעורי תיאוריה/הרמוניה, פתוח שמיעה, ספרות המוסיקה) מעורבות ותרומה לקהילה ולמערכת החינוך. הקריטריונים להכרה והפעילות הנדרשת מן הקונסרבטוריונים גזורים מליבה חינוכית זו.

מרכז המוזיקה, ובו תזמורת הנוער כפר ורדים בניצוחו של ראובן מלאך, הוקם לפני 18 שנים והתפתח עם הזמן למרכז המוזיקה פעיל ותוסס בניצוחו ובניהולו של מאסטרו ראובן מלאך. כפר ורדים היישוב הגלילי בפריפריה הפך למעצמה מוזיקלית ולאבן שואבת לתלמידים מכל האזור. שמה של התזמורת הפך לשם דבר והיא הופיעה בארץ ובעולם. לאורך השנים כבשה תזמורת הנוער עוד ועוד שיאים, הצלחות, תעודות ופרסים רבים.

מרכז המוזיקה עמד בבחינה מורכבת ומקיפה של משרד החינוך על מנת לוודא עמידה בסטנדרטים מקצועיים ואדמיניסטרטיביים כולל בדיקה של כל הרכב נגינה, מערך שיעורים, מקצועיות המורים ועוד. בשנת 2013 בנתה המועצה את בית המוזיקה המהווה בית למרכז ולתזמורת.

מרכז המוזיקה קיבל הכרה של קונסרבטוריון שלב ג', הרמה והאיכות הגבוהה ביותר. מעבר לזכות לתקצוב של המדינה, מדגישה הכרה זו את העובדה שתלמידי מרכז המוזיקה זוכים לחינוך מוזיקלי איכותי.

 

                  

כפרניק kon1_0 שי לפסח

 

סיון יחיאלי ראש המועצה המקומית כפר ורדים: "איזו בשורה נפלאה לחג! אנחנו גאים ושמחים מאוד. מרכז המוזיקה ותזמורת הנוער הם מהפנינים היפות בכפר ורדים. תרומתם לקהילה רבה ונוכחותם משמעותית.

"תודה למשרד החינוך שפרסם את הקול קורא ותומך בחינוך המוזיקלי. אני מבקש להודות להביע את ההערכה הרבה שלנו למאסטרו הבלתי נלאה ראובן מלאך, לצוות המורים המסור בקונסרבטוריון וליד ימינו של ראובן, אלה. תודה רבה לאביעד כהן – מנכ"ל המועצה ולאילן עמרם – גזבר המועצה שמלווים את מרכז המוזיקה ופעלו לטובת ההכרה בקונסרבטוריון. תודה רבה לחברי המועצה הקודמת שתמכו בהצעתי להקים בית מוזיקה שאילולא קם, לא ניתן היה לעמוד בקריטריונים.

"אחרונים חביבים והכי חשובים תודה ענקית לתלמידי מרכז המוזיקה ולבני משפחותיהם על האמון רב השנים. אני מאחל המשך הצלחה רבה לקונסרבטוריון שלנו. חג שמח!”   


0 תגובות

  1. פסח הגב

    סיון הטווס

    הכל רק בזכות ראובן
    והטווס של הכפר
    מפרגן לעצמו ולעובדי המועצה
    הה
    כל כשר לפסח

  2. רחל הגב

    1 – תגובה עלובה
    אפשר לצפות שתתגבר על הקטנוניות וכאשר יש הישגים בכפר ורדים (ויש המון) תפרגן.
    יש בכפר ורדים ראש מועצה מצויין ואין להתפלא שהעסק מצליח. תתמודד…

    כול הכבוד לראובן ולכול מי שסייע בהצלחה, כולל סיון ועובדי המועצה!

  3. פוקס צינר רפאלה. הגב

    ברכות וכל הכבוד.
    בראש ובראשונה ברכות חמות למנצח התזמורת בכפר ראובן מלאך, לו למורים ולילדי התזמורת. לאלה המזכירה, לדר קלינסקי המלווה, ולהורי התלמידים כמובן גם.
    לסיון, ראש המועצה ועובדי המועצה, בוודאי שמגיעה גם תודה.
    זאת גאווה לכולם וההנאה והרווח שלנו תושבי כפר ורדים , שבאירועים שונים אנו נהנים מההופעות וממנגינות נפלאות !!!
    זה הזמן להתקדם לגדול ולהתפתח !!!בהצלחה!!!

    1

  4. יעקב גבע הגב

    תודה והוקרה
    לכל מי שנתן ידו והיה שותף למפעל החינוכי, היצירתי והמוסיקלי הזה – שלוחה בירכתי העמוקה והוקרתי הרבה. הרבה מאמץ הושקע בנושא הזה וכל טיפה ממאמץ זה שווה את התוצאה הנפלאה – ממנה נהנים כולנו.
    תודה לך ראובן חברי מזה שנים ו”שאפו” גדול לצוות המועצה על כל מרכיביו, על ראיה וחזון שהביאו לרגע זה.

  5. בוחניק הגב

    סיון
    הצלחות לזכות סיון כשלונות לכל היתר

  6. מסי הגב

    מסי
    הטבות מס הטבות מס הטבות מס הטבות מס הטבות מס הטבות מס

  7. אחת שזוכרת הגב

    שכחתם את דני ירון, שהקים ונהל את מרכז המוסיקה בשנים הראשונות
    אם איני טועה, האדם שהקים את מרכז המוסיקה ואף נהל אותו בשנים הראשונות היה דני ירון. כותב הכתבה שכלח אותו לחלוטין.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן