שחרית מוסיקלית בחג הישוב


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עליזה כ”ץ

עדינה הר עוז, ורדה עציוני, נעמי גנזר, שוש הרלינג, לס שטוך, חני וזאב אקסלרוד, אורן אמיתי וקרן אור פחימה.

כפרניק smu4 שחרית מוסיקלית בחג הישוב

עדינה הר עוז, ורדה עציוני, נעמי גנזר, שוש הרלינג, לס שטוך, חני וזאב אקסלרוד, אורן אמיתי וקרן אור פחימה.

 

עונג צרוף קיבל את פני התושבים שהתארחו בביתם של כמה מוסיקאים בישוב והאזינו לצלילים ולמנגינות שבקעו מהסלון.

עדינה הר עוז ישבה בפינה המעוגלת שבביתה עם הנבל האצילי המרשים, התמזגה נפלא עם התמונה בסלון שעל קיר ביתה והשמיעה לנו צלילים נוגים חודרים ללב של יצירות, חלקן בעיבודים מקוריים שלה.

ורדה עציוני בגיטרה קלסית ונעמי גנזר בחליל צד חברו יחד ולא ויתרו על החוויה למרות הפציעה הלא מתוכננת של ורדה. הכלים מקרמיקה בכניסה לביתה של נעמי רמזו לנו שהגענו לכתובת הנכונה.

 

 

כפרניק smu1 שחרית מוסיקלית בחג הישוב

 

 

קונצרט לפסנתר בארבע ידיים הפתיע את האורחים בביתה של שוש הרלינג ובביתו של לס שטוך. היצירות הנפלאות הנעימו לאוזנם של האורחים. אפילו רינה, רעייתו של לס, ישבה מרותקת תוך כדי סריגה למרות שהכירה את היצירות בעל פה.

האירוח בחצר ביתם של זאב וחני אקסלרוד היה משב רוח מרענן, תרתי משמע. בצל עצי הדולב הענקיים יחד עם שריקת הרוח החרישית, האזנו לנגינה מופלאה של ארבעה אקורדיוניסטים, תלמידים מוכשרים של זאב. ביניהם אבא וילד בן 11 שניגנו יצירות מארצות שונות.

אורן אמיתי, הצעיר בחבורה, השמיע לאורחים מוסיקה מקורית בגיטרה החשמלית שלו. מוסיקה שאותה הוא יוצר ומפיק בעזרת המחשב מבלי לדעת אפילו תו אחד. כישרון ייחודי וגאווה להורים.

ואחרונה חביבה- קרן אור. כשמה כן היא. צלילים ענוגים ומרגשים בקעו מקולה של קרן אור פחימה אוסטרובסקי שליוותה את שירתה בפסנתר. קרן אור שרה לנו שירים שהיא אוהבת. שירים שליוו אותה בכמה תחנות בחייה ושיתפה אותנו באווירה המוזיקלית שספגה בבית אבא ואמא מגיל צעיר יחד עם שתי אחיותיה המוסיקליות.

זו היתה שבת של צלילים ומנגינות- חגיגה קהילתית אמיתית !

כתיבה וצילום – עליזה כ"ץ

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן