פרידה עצובה-שמחה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי

בוגרי מגמת אמנות ב"אמירים" בתערוכת הגמר. כל תלמיד עמד ליד עבודתו והסביר על התהליך.

 

לכל אורך שנת הלימודים שלנו בכיתה י"ב, אנו, תלמידי מגמת אומנות, עבדנו על פרויקט הגמר. כל השנה הזו המורים האהובים שלנו (שרית פולס, אבירו לילו, מריאנה אמסילי ויואב אלקובי) יעצו, עזרו, לקחו, תמכו, הביאו, קנו ותמיד היו שם בשבילנו.

כל אחד מהתלמידים עבד על הפרויקט האישי שלו. אני עסקתי בעבודתי בניגודים. בסוף השבוע שעבר 27/4 ביום חמישי בערב,  נפתחה התערוכה באופן חגיגי, ובהצגת כל עבודות הגמר המוכנות שלנו  מוכנות. לתערוכה בבי"ס "אמירים" הגיעו אנשים רבים: משפחה, חברים, מורים, תלמידים, אנשי המנהל וחובבי אמנות מן האזור כולו. כל אחד מאיתנו עמד ליד עבודתו והסביר על העבודה ועל התהליך עד להפקת התוצר הסופי.

 

עבודתה של קרני זוהר:

כפרניק 9k= פרידה עצובה-שמחה

 

 

 

0

גם אני עמדתי נרגשת והסברתי את הדרך שלי עד העבודה הסופית. חווית ההסבר הייתה ייחודית ומעניינת. פתאום אחרי שנה שלמה של עבודה לראות את הפרויקט גמור ולהסביר מדוע בחרתי בכל דבר ודבר היה מבחינתי מיוחד מאוד. הופתעתי מאוד מההתלהבות שהביעו האנשים, אבל הכי מהנה היה לראות, שאנשים באמת התחברו לעבודה ולקחו כל אחד מהחלקים בעבודה למקום שלהם, בדיוק כמו שרציתי שיקרה.

ערב התערוכה, המצגת שהכנו לסיכום שלוש שנות לימודי האמנות בביה"ס ודברי התודה שנשאנו בפני האורחים, כל זה הרגיש לי מעט עצוב. שלוש שנים אנחנו עובדים ביחד, ופתאום זה נגמר. יחד עם זאת, אם כבר נגמר והגיעה עת פרידה, לא יכולתי לחשוב על סוף יותר משמח ואוהב מזה.

קרני זוהר,  כיתה י"ב ב"אמירים"

צילום: מריאנה אמסילי

 

חדשות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן