פורים קהילתי


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

משלוח מנות מנוע"ם, פורימון בצופים, עטלפים בבית הנוער, אזני המן במרכז למשפחה וגריז למבוגרים

כפרניק pr5 פורים קהילתי

משלוח מנות מנוע"ם, פורימון בצופים, עטלפים בבית הנוער, אזני המן במרכז למשפחה וגריז למבוגרים

 

חגיגות פורים במרכז קהילתי כפר ורדים

 

כמדי שנה מקיימת תנועת נוע"ם את מנהג משלוחי המנות בכפר ורדים. השנה חולקו כ-600 משלוחי מנות שהכינו וקישטו ילדי הגנים וחניכי התנועה, והן חולקו יחד עם ההורים לכל בתי הגמלאים בכפר.

לעיתים נוצרים מפגשים מרגשים מרתקים, כמו המפגש בין חבורת ילדים שביקרה בביתו של אנדריאוס מאייר ז"ל לפני מספר שנים, נחשפו לעבודות האומנות שלו ולסיפור חייו המרתק. גם השנה חזרו הילדים נרגשים לאחר שהתנסו בנגינה בפסנתר ונבל בביתה של עדינה הרעוז.

 

 

 

כפרניק pr5_0 פורים קהילתי

 

 

אירוע נוסף הוא הפורימון המסורתי בו השתתפו כ-500 תושבים, הפורימון הוא מאירועי הדגל של שבט הצופים "עפר" שטורח על הכנתו זמן רב מראש. הנושא שנבחר השנה הוא "הגשמת חלומות" של תושבי הכפר והסביבה. כל אחת מהקבוצות (ד'-ח') פעלה להגשמת חלומה של אדם או קבוצה שאיתה היה שיתוף פעולה בעבר.

כך לדוגמא בחרו חניכי גדוד נופר (שכבה ח') להגשים את חלומו של ילד צעיר שפגשו כאשר חילקו משלוחי מנות בביה"ח נהריה, שחולם להיות קצין בצה"ל. הגדוד בנה חדר בריחה בנושא צה"ל וקצונה. קהילות נוספות שאיתן מתקיים שיתוף פעולה כזה הן "בית בחורש", אשכול גנים ושבט צופי מעיליא שהגיעו לפורימון בתהלוכה ססגונית ומשמחת של תזמורת צעידה.

במועדון הנוער התקיים נשף פורים לכיתות ז'-ט' בנושא "ליל כל הקדושים" שאורגן ע"י ידי הנוער בשיתוף מועצת התלמידים של בי"ס אמירים. המועדון קושט בעטלפים, דלועים ורוחות רפאים והאווירה במקום הייתה מעולה ומצמררת.

גם במרכז למשפחה חגגו את פורים הורים וילדים בניצוחה של דורית מזרחי, אפו אוזני המן ריחניים, התחפשו בעזרתה של דבי מן המאפרת הנהדרת שציירה ציורים ססגוניים על פניהם ונהנו מאווירה נעימה ומשפחתית.

 גם התושבים הבוגרים יותר זכו השנה למסיבת ריקודים בפורים בהשראת סרטי גריז  בהפקתן של גלי לביא ושרונה מאייר ובסיוע צוות המרכז הקהילתי ,שהחזירו עטרה ליושנה וארגנו מסיבת פורים מושקעת ועליזה במארג. 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן