פוענח הרצח במעלות


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

רצח אלכסנדר ריז'וב ז"ל ממעלות: כתב אישום נגד יורי קייגורודצב. פבל סמושקין מואשם בסיוע לאחר מעשה.

כפרניק rez1_1 פוענח הרצח במעלות

פוענח רצח אלכסנדר ריז'וב ז"ל תושב מעלות. הרקע המשוער: אלכוהול.

 

יורי קייגורודצב מואשם ברצח.

 

פבל סמושקין מואשם בסיוע לאחר מעשה.

 

**

מהמשטרה נמסר:

היום עם סיום חקירה מקצועית, רגישה ומורכבת שהתנהלה בשבועות האחרונים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי פרקליטות חיפה כנגד יורי קייגורודצב בן 46 בגין רצח אלכסנדר ריז'וב.

בתאריך 25.4.17, בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד 100 על ידי אישה לדבריה גופתו של שותפה לדירה מוטלת על הארץ וכולה חבולה.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים: מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי  זירה וחוקרי מחלק רצח של היחידה המרכזית.

מחקירת זירת האירוע ואיסוף הממצאים עלה כי הגופה שייכת ל אלכסנדר ריז'וב המכונה (סשה) המתגורר בדירה יחד עם בת זוגתו אשר הזעיקה את כוחות המשטרה למקום. על הגופה סימני דקירות רבים ומהלומות חזקות ככל הנראה באמצעות פטיש שגרמו לשברים.

צוות החקירה מגלה כי הנאשם הגיע לביתו של המנוח אשר היה לבדו בדירה, סמוך לשעה 20:00 כשברשותו בקבוק אלכוהולי.

המנוח והנאשם שתו יחד מהמשקה האלכוהולי כאשר בשלב מסויים המנוח החל לקלל את הנאשם, או אז על רקע זה, החליט הנאשם לרצוח את המנוח.

 קייגורודצב דקר את המנוח ריז'וב באמצעות חפץ חד וגרם לו בין היתר ל-14 חתכים, רובם שטחיים בראשו, ולמעלה מ-60 חתכים בכל חלקי גופו, גם הם רובם שטחים. וחתך נוסף בגבו בעומק של כ-10 ס"מ.

הנאשם אף הכה את המנוח במהלומות חזקות באמצעות "פטיש שניצלים" וגרם לו לשברים רבים בעצמות הפנים והצלעות ובהמשך אף חנק אותו בחוזקה והכל בכוונה לגרום למותו.

בהמשך החקירה, התברר כי מיד כאשר סיים הנאשם את מלאכת הריגת המנוח, הוא שטף את הדירה מסימני הדם וניסה להשמיד ראיות העשויות לגלות כי הוא רצח את המנוח. הנאשם עזב את הדירה והגיע אל ביתו של חברו פבל סמושקין.

 הנאשם סיפר לפבל כי הרג אדם וביקש ממנו לסייע לו לשטוף את בגדיו כדי שלא יתפסו אותו.

בסמוך לאירוע נעצרו שלושה חשודים (שותפתו לדירה, פבל סמושקין והנאשם).  

לאחר חקירה מורכבת ויסודית ושימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום כנגד הנאשם בעבירות של רצח, השמדת ראיה ושימוש הליכי משפט בבית משפט מחוזי בחיפה.

כמו כן כנגד פבל סמושקין בן 44 הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בעכו בתאריך 19.6.17 בגין סיוע לאחר מעשה, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט.

שותפתו לדירה שוחררה לאחר שלא נמצאו נגדה ראיות כי הייתה שותפה לרצח המנוח.

**

 

לידיעה המקורית על הרצח, כולל לעובדה כי טרם פוענח רצח לובוב כגנובה וסימיון ויולן

 

צילומים: דוברות המשטרה.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן