ערוץ VS 10 גליל מגורים


גליל מגורים. אסף סוחריאנו טל אטיאס
מערכת כפרניק

"המפצח": שליש מחברי קבוצת רכישה שארגנה "גליל מגורים"מבקשים לפרוש. עיכוב ב"מעלות הירוקה".

כפרניק mh ערוץ VS 10 גליל מגורים

"המפצח" בערוץ 10: שליש מחברי קבוצת רכישה בקריית ביאליק שארגנה "גליל מגורים" (אסף סוחריאנו וטל אטיאס) מבקשים לפרוש בשל הפרשי העלויות. פרויקט "מעלות הירוקה" מתעכב.

 

גליל מגורים: מוגשת תביעה נגד מפירי ההסכם בקריית ביאליק. השינוי בתכניות במעלות כתוצאה מהנחיות פיקוד העורף למיקום הממ"דים.

**

במסגרת תכנית "המגזין" ששודרה אמש בערוץ 10, הביא אבי עמית ("המפצח") את סיפורה של קבוצת הרכישה שארגנו שני תושבי כפר ורדים, אסף סוחריאנו ועו"ד טל אטיאס ("גליל מגורים") בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק.

בתחקיר רואיינו מספר משתתפים בקבוצת הרכישה, כמו גם עו"ד ושמאי, הטוענים כי הובטח להם כי מחיר הדירה יהיה 760 אלף ₪ (עם אפשרות לסטיה קלה של עד 5%), בעוד תחשיבים עדכניים מעידים כי מחירי דירה יעמוד על כמיליון ₪, וכי היזמים לא יעמדו בלו"ז שהובטח.

עוד עולה מהכתבה, כי "גליל מגורים" הצליחה לגייס לקבוצת הרכישה "רק" 92 רוכשים מתוך 107 יחידות, ולכן "רכשה" בעצמה 14 יחידות.

כשליש מחברי קבוצת הרכישה ביקשו לפרוש ממנה, אולם המקדמה עבור הקרקע, 320 אלף ₪ ליחידה, כבר הועברה לרשות מקרקעי ישראל, והרוכשים הפורשים חוששים כי ירדה לטמיון.

 

 

 

 

כפרניק mh3 ערוץ VS 10 גליל מגורים

 

עוד רואיינו בכתבה משתתפים בקבוצת הרכישה ב"מעלות הירוקה" (גבעת האורנים), פרויקט נוסף של "גליל מגורים", הטוענים כי הובטח להם שבתחילת 2016 יחל אכלוס השכונה, ובינתיים העבודות רק בתחילתן. אחד המרואיינים אומר כי אפשר להיות ממורמר, "אבל אתה חייב להמשיך אחרת כל הכסף הולך לאיבוד".

בכתבה גם מרואיין היזם אריה בר, מנכ"ל משרד השיכון לשעבר, הטוען כי קבוצות הרכישה חסרות פיקוח ורגולציה, והצטרפות לקבוצות כאלו דווקא מעלות את מחיר הדירות ומגדילות מאוד את הסיכון.

תגובת גליל מגורים (וראו גם תמונות בהמשך): תוגש תביעה נגד מפרקי קבוצת הרכישה בקריית ביאליק. השינויים במעלות הירוקה כתוצאה מהנחיות פיקוד העורף למיקום הממ"דים.

רשות מקרקעי ישראל: ועדת המכרזים תדון בקשה להחזרת הכספים לרוכשים שפרשו.

 

לכתבה המלאה בערוץ 10

 

האגודה לזכויות האזרח: לקנוס את גליל מגורים בשל הפליה כלפי ערבים.

 

תחקיר קודם על מעלות הירוקה: גזענות או אי הבנה?

 

 

 

 

 


0 תגובות

  1. מני הגב

    פחד אימים
    מסכנים הרוכשים בגבעת האורנים

  2. עצוב לו הגב

    זוג …..

    ראו הוזהרתם. …….. הבטיחו א' יצא …..

  3. זוג דיירים פגוע מהבית השמורה . הגב

    לאחר הצבעה שנעשתה בשיתוף

    לאחר הצבעה שנעשתה בשיתוף הנאמן יחד עם קואליציה של עורכי הדין המייצגים את הדיירים הפגועים מהפרוייקט , …… , מרגע אותו המייל של דרישת תשלום מעבר לתשלום החוזה , פתח את עיניהם של כל חברי הקבוצה , כך גם באה ההיתאגדות הקבוצה ובחירת נציגים , אני מאמין שהצדק יעשה בבית המשפט עם זוג היזמים ,

  4. אינשם הגב

    והכסף יעוור עניי צדיקים

    לא תגנוב לא תחמוד לא תענה שקר העיקר …..

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן