עמרי אבידר בדרכים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מרכז קהילתי

לשביל ישראל אין קדושה… שיגיעו לטיולים בגלל המסלולים וההדרכה אבל גם לחברותא והכיף…

כפרניק oa עמרי אבידר בדרכים

לשביל ישראל אין קדושה בעיני… רוצה שאנשים יגיעו לטיולים בגלל המסלולים וההדרכה אבל גם לחברותא והכיף…

 

יוזמת המרכז הקהילתי בשיתוף תושבים לגבש קבוצת טיול לשביל ישראל, נועלת את נעלי ההליכה ויוצאת לדרך…

עמרי אבידר, מורה דרך ואיש-שטח תושב הכפר, נרתם למשימה ומגבש בימים אלו עם צוות המרכז הקהילתי את הכנת הקבוצה. יש התעניינות יפה, בעיקר של מבוגרים אבל גם של משפחות.

הטיול הראשון מתוכנן לצאת בשבת, ה-4 בנובמבר בשעה 8:00 מצומת המפה באוטובוס שילווה אותנו. המסלול יהיה מקיבוץ דן ועד תל-חי, ויכלול בין היתר: הליכה במימי נחל שניר וביקור במוזיאון האדם הקדמון במעין ברוך. סה"כ נצעד כ-7 ק"מ, ואח"כ ניסע עם האוטובוס לפסל האריה השואג.

 

 

כפרניק oa_0 עמרי אבידר בדרכים

 

 

"לשביל אין קדושה בעיני. לא חייבים לצעוד כל מטר ממנו וזה גם כלל לא נורא אם סוטים ממנו מעט לאתר או נקודת ענין בקרבתו." אומר עמרי אבידר, מדריך הטיולים. "שביל ישראל הוא נתיב שמעביר אותנו חוויה מעשירה ומרגשת. גם לראש וגם ללב. השביל כולו הוא כ-1000 ק"מ שעובר בכל היחידות הגיאוגרפיות של הארץ, בכל הנופים, בכל האזורים ובסמוך לכל הסיפורים המהותיים של הארץ והמדינה שלנו. החוויה הזאת האינטלקטואלית והרגשית – היא מהות השביל ולא אם דרכנו בכל משעול או פינה שלו.

בנוסף לכך, בעיני, החוויה החברתית גם היא חשובה מאוד. לכן בכוונתי לתת דגש על בניית הקבוצה, על ההכרות, על יצירת תחושת הביחד ועל השיתוף. תהיה קבוצת פייסבוק ועוד אמצעים בהם נוכל לשתף תמונות, חוויות, שאלות ומידע. אני רוצה שאנשים יגיעו לטיולים בגלל המסלולים וההדרכה אבל גם בגלל החברותא והכיף…"

הטיולים יתקיימו בכל שבת ראשונה של כל חודש החל מנובמבר 2017, סה"כ 8 טיולים בשנה. במקטעים המרוחקים הטיולים יהיו של יומיים ואף שלושה בכל פעם.

 

עלות הטיולים תהיה כ-150 ש"ח לאדם ליום כולל אוטובוס, כניסות לאתרים והדרכה. אוכל כל אחד יביא לעצמו ונארגן גם ארוחות משותפות, הטיול הראשון יהיה טיול התנסות בעלות של 135 ₪ למשתתף, לאחריו נבקש מהמעוניינים להירשם לכל הסדרה השנתית.

חשוב לנו שכל מי שמעונין – יירשם במרכז הקהילתי בכדי שנדע להתארגן בהתאם.

לפרטים והרשמה מרכז קהילתי כפר ורדים – 04-8338355,  ההרשמה באתר:  www.mkv.org.il

054-4957737, Omri.avidar@gmail.com

 

צילום: עמרי אבידר.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן