ספורט ואנגלית באמירים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

שירן ונטורה וגלעד כהן: אתנחתא ספורטיבית מהנה. גל מגד: התלמידים והמורים יצאו מאושרים ומספקים מהחוויה.

כפרניק ys3 ספורט ואנגלית באמירים

שירן ונטורה וגלעד כהן: אתנחתא ספורטיבית מהנה. גל מגד: התלמידים והמורים יצאו מאושרים ומספקים מהחוויה.

 

 

יום ספורט בחטיבה עליונה "אמירים"

המחצית הראשונה של שנת הלימודים תשע"ז תמה ונשלמה. ציינו זאת, בין השאר, גם בפעילות ספורטיבית של התלמידים והתלמידות, במסגרת יום ספורט בחטי"ע של "אמירים". צוות החינוך הגופני של ביה"ס, גלעד כהן (שאנו מברכים אותו מכאן על הולדת התינוקת החדשה) ושירן ונטורה בשילוב עם רכזי השכבות, צוות מחנכי הכיתות והמורים מקצועיים – כולם נתנו יד להצלחת הפעילות. 

הפעילויות התקיימו במקביל במרחבים פתוחים (מגרשי הכדורגל והכדורעף) וגם בפינות שונות בתוך בית הספר. התלמידים של כל אחת מהכיתות  הגיעו לבושים בחולצות בצבע שבחרו מראש והביאו עימם שלטים לאירוע. הפעילויות כללו טורנירים במקצועות שונים כגון: משחקי כדור קבוצתיים גדולים – כדורגל וכדורעף לבנים, כדורשת לבנות. בנוסף, נציגים מכל שכבה/כיתה השתתפו במשחקי פינג פונג, הורדות ידיים, ריצת זריזות וקפיצה למרחק מהמקום.   

בתום פעילות ספורטיבית נעימה ועשירה, חולקו גביעים, מדליות ותעודות הערכה לזוכים במקומות הראשונים בתחרויות. יום הספורט מאחד ומגבש את  תלמידי הכיתה/השכבה ומשפר את הקשר בין המורים לתלמידים. בנוסף לכך, הוא מקדם  קיום פעילות ספורטיבית ותחרותית הוגנת המהווה אתנחתא והנאה לכלל התלמידים והמורים המעורבים בה. 

אנחנו כבר מחכים לפעילות הבאה!

 

שירן ונטורה וגלעד כהן, צוות חנ"ג

 

 

כפרניק ys1 ספורט ואנגלית באמירים

 

**

 

"קפה-ספר" במסגרת לימודי האנגלית ב"אמירים"

 

במסגרת עידוד קריאת ספרים באנגלית בבית ספר "אמירים", החלטנו לשמוע את תלמידי שכבה י"א מספרים על הספרים שקראו, אבל בחרנו לעשות זאת בפורמט מיוחד, קצת שונה, מעניין ומהנה.

צוות אנגלית פתח מעין בית קפה – מועדון ספר בגלריה שבבית הספר, בו סיפרו התלמידים זה לזה על הספרים שקראו, התכבדו בעוגות מעשה ידיהם, שתו משקאות חמים, והעבירו את הזמן בנעימים.

התלמידים התחלקו לזוגות על פי בחירתם. כל אחד מהם בחר משימה אחת מתוך התפריט שהוגש להם והכתיב את המשימה לבן/בת זוגו. כששני בני הזוג סיימו לספר על בחירתם, כל אחד מהם עבר לשבת עם בן זוג אחר ובחר משימה נוספת. סך הכל היה עליהם לענות על שלוש משימות מתוך התפריט.

כל התלמידים, ללא יוצא מן הכלל, עבדו בצורה נהדרת, תוך מוטיבציה והנאה רבה. במקביל, חברות צוות המורות לאנגלית, טרחו סביבם, הגישו להם עוגות ומשקאות ואף סייעו במקרה הצורך.

לסיכום: ניתן היה לראות ולשמוע, שהתלמידים והמורים יצאו מאושרים ומסופקים מהלמידה האחרת שחוו.

 

גל מגד, רכזת אנגלית


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן