סיון יחיאלי: לא אתמודד


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
סיון יחיאלי

לאחר שתי קדנציות הגעתי להכרה שיש לי מטרות נוספות אותן אני רוצה לממש

כפרניק sivan1_3 סיון יחיאלי: לא אתמודד

לאחר שתי קדנציות מלאות בעשיה וסיפוק, כיוון שבאופן אישי, הגעתי להכרה שיש לי מטרות נוספות אותן אני רוצה לממש, ולאחר שהגשמתי חלק גדול מהמטרות שהצבתי לעצמי כאשר יצאתי לחיים הציבוריים לפני עשר שנים, החלטתי שלא להציג את מועמדותי לראשות המועצה בבחירות הקרובות.

 

**

שלום רב,

בעשר השנים האחרונות נתתם בידי את הזכות לשרת אתכם כראש המועצה המקומית כפר ורדים.

במהלך שנים אלו הגענו להישגים רבים בכל תחומי החיים כשנכנסתי לתפקידי עמד נושא מבני הציבור בראש סדר היום – לא היה אולם ספורט בכפר ורדים – כדורסל שיחקו בבלון, לא היה תיכון, לא היה אולם להתכנס בו, לא היה בית כנסת למתפללי המניין המסורתי. פיתוח היישוב היה תקוע עקב סכסוך עם מנהל מקרקעי ישראל ועם החברה לפיתוח כפר ורדים.

ראשית, הסדרנו את היחסים עם המנהל ונפרדנו מהחברה לפיתוח כפר ורדים, לאחר שנים של קיפאון התחלנו בפיתוח מואץ – שכונת לבונה, בהמשך שלוש שכונות ששווקו בשלב ב’, ולאחרונה פיתוח של שלב ג’ במימון מלא של רשות מקרקעי ישראל. איני שותף לרואי השחורות בעניין שלב ג'.

על מנת לפתור בעיה אסטרטגית של כפר ורדים שהיא העדר אזורי מסחר ותעשיה – סיימנו את התכנון ובקרוב מאוד יחל הפיתוח של אזור תעסוקה משותף עם מעלות תרשיחא. בתחום היישוב הקיים, נסללו כבישים חדשים, רובדו מספר רחובות והוקמו כיכרות אשר שיפרו את הבטיחות בדרכים.

בתקופה זו הקמנו אולם ספורט בבית הספר קשת, היכל ספורט בקריית החינוך, בית כנסת למניין המשפחתי, את המארג, את בית הספר תפן, את תיכון אמירים, הקמנו גן שעשועים בכיכר 9 ושדרגנו את גני השעשועים, בנינו מגרשי מיני פיץ’ בבתי הספר, שיפצנו את בית הספר קשת, בנינו בית למרכז המוזיקה – וקיבלנו הכרה כקונסרבטוריון.

הקמנו מרכז קהילתי ועשינו שינוי מתבקש במבנה האירגוני של הפעילות הקהילתית ביישוב. יצרנו שיתופי פעולה אזוריים בתחום התרבות והספורט. נושא הקהילה קיבל ביטוי בוואדי הקסום, בפרויקט נגיעות, באמנות בתחנה, בגינה הקהילתית, בגינת הכלבים וכמובן בנגרייה הקהילתית. מלבד אלו נוספו פעילויות וחוגים רבים. פעילויות רבות בכפר הן פרי עבודה של מתנדבים וגם נושא זה מקבל דחיפה משמעותית מאוד במסגרת המרכז הקהילתי.

אני מאמין שכפר ורדים היה ונשאר יישוב בעל צביון ציוני חילוני. דאגנו שהדבר יבוא לידי ביטוי במערכת החינוך, בטקסים הקהילתיים, בעשיה הקהילתית וכמובן גם באחוזי הגיוס הגבוהים, בהתנדבות לשנת שירות, ברצון לתרום ולפעול למען המדינה.

כפר ורדים זכה בפרס החינוך הארצי – אני גאה במיוחד בעובדה שהקמנו ביישוב את תיכון אמירים ואת בית הספר תפן. העובדה שאנו מקיימים שני זרמים חינוכיים מוצלחים, כולל שני תיכונים, ביישוב קטן כשלנו היא תעודת כבוד ליישוב. מעבר לפרס חינוך ארצי זכינו בפרסים רבים מכדי למנות בתחום הספורט, איכות הסביבה, חזות הכפר ועוד. כל אלו מהווים הכרה ארצית בפעילות הברוכה של עובדי המועצה ועובדי מערכת החינוך.

עשינו קפיצת מדרגה בנושא איכות הסביבה והטיפול בפסולת ואנחנו היישוב המוביל בארץ בנושא זה. אנחנו מהיישובים היחידים בארץ שפינו מסלעות בכל היישוב על מנת להתמודד בזמן עם מגפת הלשמניה.

בשנים האחרונות, בניגוד גמור לכל התחזיות ועל-אף הפסימיות, הצלחנו לשמור על הטבת המס של תושבי כפר ורדים וההחלטות שקיבלה המועצה בתקופה האחרונה, סוללות דרך להמשך שימורן בעתיד. מדובר בנושא מהותי – בשווי של כ- 40 מיליון ש”ח הנכנסים לכיסי התושבים.

בשש השנים האחרונות אני משמש כיו”ר פורום קו העימות. לנגד עיני עמדה משימה אחת – לשפר את החוסן של יישובי קו העימות – את יכולת העמידה ואת היכולת לשמר רציפות תפקודית. בשנים אלו שופרה מאוד מוכנות הרשויות במרחב ובהן כמובן כפר ורדים. מרכז ההפעלה שופץ ושודרג, הותקן מחסן לציוד חירום, הוצבה מגונית למתנדבים, פותחו שיטות פעולה ועוד.

במקביל, בשנים אלו התגבר האיום בצפון מאוד. אני שמח לעדכן כי לאחר לחצים רבים, ב-12/6/18 תתקיים ישיבת קבינט בה אמורה להתקבל החלטה על הקצאת סכום של מיליארדי שקלים לטובת צמצום פערי התראה, מיגון הצפון ויצירת תשתית טובה יותר להבטחת רציפות תפקודית בזמן לחימה.

בתחום הביטחון הותקנו ברחבי היישוב מצלמות, מונה סייר בטחון ונרשמה ירידה בפריצות.

כפר ורדים נפגע ממדיניות צמצום פערים שמובילה הממשלה כיוון שהיישוב מדורג במדד חברתי כלכלי 9. הגשנו שלושה בג”צים בנושא. באופן אישי אני מעורב ביצירת מדד חדש המיועד להחליף את המדד החברתי כלכלי. נושא זה נתקל בלובי פוליטי חזק מאוד המתנגד לו. לטעמי חובה להקדיש לו זמן ואנרגיה רבה. למרות שהמדד החדש טרם התקבל, הצלחנו להביא את משרד הפנים להכרה כי כפר ורדים הוא מקרה מיוחד והיישוב נהנה ממענק של חצי מיליון ש”ח במסגרת תקנת תיקון עיוותים.

למרות התנגדותו הראשונית של משרד הפנים, הצלחנו להביא את השר לקבוע כי כפר ורדים זכאי לחלוקת הכנסות מהמועצה התעשייתית תפן. ההשתתפות היא פר-נפש וככל שהיישוב יתרחב יגדל חלקנו בהכנסות. 

לאורך כל השנים מנוהל תקציב היישוב באחריות רבה. המועצה סיימה את שנת 2017 בעודף תקציבי, עומס המלוות ירד מכ-14 מיליון ש”ח לפחות מ-5 מיליון ש”ח ותקציב המועצה הוכפל מכ-27 מיליון ש”ח למעל ל-50 מיליון ש”ח.

את כל האמור לעיל עשינו יחד, צוות העובדים המסור של המועצה והמרכז הקהילתי, מנהלי ועובדי מערכת החינוך, מתנדבים וחברי להנהלת המועצה – על כך אני מודה לכל אחת ואחד מהם בשם היישוב כולו ומעומק ליבי.

פגשתי אתכם בימים שמחים ובימים קשים, הייתי שותף לשמחה ולעצב, לתקווה ולהשלמה. זכיתי לומר שלום כיתה א' בתחילת השנה ולאחל "צאו בשלום ושובו בשלום" למתגייסים.

בעוד חמישה וחצי חדשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. לאחר שתי קדנציות מלאות בעשיה וסיפוק, כיוון שבאופן אישי, הגעתי להכרה שיש לי מטרות נוספות אותן אני רוצה לממש, ולאחר שהגשמתי חלק גדול מהמטרות שהצבתי לעצמי כאשר יצאתי לחיים הציבוריים לפני עשר שנים, החלטתי שלא להציג את מועמדותי לראשות המועצה בבחירות הקרובות.

אין צורך לציין כי כפר ורדים יקר לליבי ואעמוד לרשותו של מי שיבחר להוביל את היישוב אחרי.

אוהב אתכם ואוהב את כפר ורדים, חג שבועות שמח,

 

סיון יחיאלי

ראש המועצה המקומית כפר ורדים

יו"ר פורום קו העימות

**

בינתיים במרוץ:

יורם איילון

עופר חלה

עדכון: גם קרן דרוקמן אדיב הודיעה על התמודדות


0 תגובות

  1. דניאל הגב

    יפה
    לקח לך 5 שנים להבין שנכשלת
    איך אמרת: 10 שנים למדתי עכשיו אני בשל לניהול בושה בושה שמח שברירית לברוח ושמח שעופר כהן מגיע לך ינסה להמשיך בדרכך שינסה ויבין אין לו מקום פה בניהול מספיק ודי

  2. תושב ותיק הגב

    בהצלחה בהמשך הדרך
    עצלן לא היית,לא הייתי מסכם את כהונתך ככשלון.

  3. יעקב הגב

    הכשלון מהדהד בכל הארץ אפילו באילת

    הבנת
    שנכשלת

    השאר בלאב בלאב

  4. איל הגב

    מעניין
    שריפת את המילה קהילה
    נטשת את הקהילה דואגת למעלות. מקווה שעד סוף הקדנציה שלא תעיז לעשות שינויים בשום תחום

  5. צבי הגב

    תודה
    תודה שהבנת
    שנכשלת

  6. אבי הגב

    הפנים שהנזק שעשה בלתי הפיך…
    הכי הצחיק אותי בהישגים שלו שהקים את גן השעשועים בכיכר 9…קשקוש.
    הרס את הגיל הרך ביישוב.

  7. שלמה שרביט הגב

    חבל לכולם אך נאחל ליחיאל בהצלחה
    הכרתי אדם מיוחד במינו חרוץ איכפתי ומבין מופתע שהחליט לפרוש בשיא פריחתו נמשיך לפרגן לך יחיאל היקר

  8. מולי צ. הגב

    סיון
    סיון מנית את השיגיך נו..נו…האם חשבת פעם לעשות משהו לגיל השלישי שעוד מעט הוא הרוב בכפר ? הצעירים לא מגיעים ונשארים הזקנים עם אותו אולם קטן שמכיל 100 איש. הכל עשית רק למען הנוער. אנחנו הגיל השלישי משלמים 1200 שח לחודש ולא מקבלים כלום חוץ מפעם בשבוע ריקון זבל, חשבת על זה פעם ? מקווה שמי שיבוא אחריך יהיה יותר טוב

  9. יעקב הגב

    ההחלטה שקיבל סיון נכונה והיתה
    ההחלטה שקיבל סיון נכונה והיתה מחוייבת המציאות !
    זו דוגמא אישית ללקיחת אחריות ועל כך סיון ראויי להערכה רבה!
    טוב יעשו חברי סיעתו של סיון אם יחקו את התנהגותו ויודיעו על סיום דרכם הציבורית בכפר ורדים.

  10. הבינותי הגב

    יש סיון החדש

    עופר כהן …….

  11. אמנון גופר הגב

    אבי – אני מתרחק מאנשים …. כמוך…

    ועכשיו אסביר – מכל הדברים שעשה (כן… עשה!!!) יחיאל כראש המועצה אתה תקוע בכיכר מספר 9… לא ראיתי התייחסות לדברים האחרים… אבל זה כבר מצביע עליך אבי… זה בסדר – תשאר תקוע בכיכר מספר 9 – כי לנהל רשות זה קצת יותר מזה… גם אני לא "עף" על דברים מסויימים מימי כהונתו, אבל אני רואה רחב ורחוק ואת הכוס המלאה… ואתה עדיין בגובה הממטרות… הייתי מצפה לשמוע קצת יותר חזון ממך… מאחל לך שבת שלום וחג שמח

  12. ספורטי הגב

    כשלון
    אופס שכחת לציין הקמת את המקווה הכי מפואר במזרח

    ואת השפלת אורי בר מורי מנהל הספורט

  13. תושב ותיק הגב

    לספורטי
    שוב המקווה מציק לך?שנאת החינם המצויה בך לא מפריעה לך?בגלל אנשים כמוך לפעמים קשה לגור בארץ הזאת.אם תמשיך להציק נבנה עוד מקווה.

  14. שלבניק ב הגב

    למי שלא הבין
    התפקדו ראש עיר וראש מועצה לכישלון ואותנו השאירו עם שלב ג
    ????????????????????

  15. ניר הגב

    עופר כהן היקר
    קח אחריות מלאה
    עופר כהן היקר
    קח אחריות מלאה על חלקך בכישלון ולך בעקבות סיון…
    ויפה שעה אחת קודם…

  16. דוד הגב

    עו”ד עופר כהן
    שאלה – האם
    עו”ד עופר כהן
    שאלה – האם ביצעת עסקאות כעו”ד פרטי (וחבר מועצה) בפרוייקט הדיור המוגן ובגבעת האורנים ??
    זכות הציבור לדעת..

  17. דורי הגב

    כמה עליבות אומללה יש בתגובות האנונימיות
    למה שמישהו איכותי ירצה בכלל לשרת ציבור כזה???
    סיוון תודה על הכל!!!

  18. אביבה הגב

    תודה על כל מה שעשית לכפר ועשית הרבה
    ואני מאוד מערכיה את העמידה במילה שלך לגבי 2 קדנציות . זה דבר נדיר במחוזותינו

  19. מוטי הגב

    ראש המועצה הכי טוב שהיתה בכפר ורדים. נקודה!
    מגיבים אנונימיים מטעם… אתם מביישים את עצמכם

  20. רון הגב

    בן עמי מוסק תנוח כבר סיעת אופק זאת מפ״י
    סוס מת

  21. sporti הגב

    ספורטי בסרט

    נו באמת… אורי בר צורי? ה…., אפרורפו שתי קדנציות, כמה קדנציות הגיעו למר בר צורי. בשנותיו האחרונות אורי בר צורי …. ולכן טוב עשה שהלך לדרכו. טוב עשה סיון שרענן את אגודת הספורט והחליף את חבורת העסקנים ששלטה באגודה שנים. ספורטי יקר, תתקדם, אנחנו בשנת 2018… מספיק עם הנוסטלייגה!!!

  22. רוני הגב

    בקשה
    סיון תישאר.

  23. מוסי הגב

    הימין הקיצוני ושפתו העבריינית הגיעה גם לכפר
    וכולם יודעים מאחורי איזה מועמדים הם עומדים
    סיון יישר כח על כל מה שעשית לכפר. ועשית הרבה

  24. אני הגב

    רק עופר כהן!
    איש עשייה מגיע עם קבלות על עשייה קהילתית,
    הגון וישר, חף מאינטרסים אישיים שטובת הכפר בראש מעייניו

  25. אלוהים הגב

    סיון
    לפני שאתה מדבר על סיון של נעליך מעל רגליך!!!!

  26. ספורטי בריבוע הגב

    את אורי בר צורי השפילו

    את אורי בר צורי השפילו “החברים” שלו
    כאב לשני צעירים מצויין עשה סיון שהחליף את אגודת הספורט ששלטה באגודה כבשלה
    מנהיג

  27. אכפתניק הגב

    עופר כהן
    הלוואי ונזכה שעופר כהן ינהיג את היישוב

  28. אלון הגב

    בחור כארז

    בחור מדהים ויצירתי שבטוח לא מסתתר מאחורי שלטים, יאחד את הקהילה
    ויפעל למענה ביושר הגינות ושקיפות

  29. אהובה חסד הגב

    אלליי, אלליי

    זמנים של עצבות וחוסר שקט ירדו עלי, מאז קראתי את בשורתו של סיון יחיאלי, על פרישתו בטרם עת. תחושות אלו הוכחו כנכונות, כי מיד, כטיפות אבק על חלון הרכב, אחרי גשם מגעיל ביום שרב כתום, החלו המרנינים לרנן וללא התחשבות אמיתית בזולת, לכתוב את אשר על ליבם הקטן והרע.. לצערי גדל פה דור חדש של פסבדו מנהיגים מלאי יומרה ונטולי בינה – שילוב קטלני כשמדובר באנשים שמעוניינים לנהל את כפר ורדים, שלא נדבר על להנהיג! אוי לנו ולעתיד לבוא עלינו. ולכן לנו , הייתי מאחלת שסיון ישאר.. אבל לך סיון – ברוך שנפטרת מבור …..  הזה המתקרא כפר ״ורדים״ וכל שיבוא עלינו – מגיע לנו!! שא ברכה סיון יקר ולנו רק נשאר להתפלל למנהיג ישר חכם ובעל יושרה, אחד כזה כבר הצלחתם לגרש, אני מקווה שאת הבא נדע להעריך. אהובה חסד.

  30. אהרון הגב

    לאבי מ 5 איש ….שכמוך!!

    מדהים שמכל ההשיגים שמנה סיון, בחרת ללגלג על הגן בכיכר 9 ולא על פתיחת התיכון או או אולם הספורט או מרכז הפיס.. כמה … להיות בן אדם שמכל כך הרבה הישגים הוא מוצא משהו שגורם לו להרגיש טוב עם עצמו.. דרך אגב, מתי אתה הקמת גן שעשועים עבור ילדי הכפר???

  31. מנחם מחרצית הגב

    למחרחר …. מ 10

    המקווה הוקם לאחר מאבק ארוך שהגיע לבג״צ ולכן סיון כשומר חוק נאלץ לאשר את הקמתו. גם כחילוני אני חושב שאין בכך רע – כישוב חילוני וציוני ויהודי… זה בסדר שיהיה לנו מקווה ובית כנסת ובמקביל אפשר לא לבקר באף אחד מהם.. בנוגע לאורי בר צורי – אני לא יודע מספיק, ומעריך שגם אתה לא.. – אלא אם כן אתה הוא!

  32. איתן נוריצורי הגב

    ליעקב מ 8

    אולי גם אתה תיקח מעט אחריות על …., ופשוט תימנע מלהביע דעה ברבים.. זה יחסוך מאיתנו הקוראים את המבוכה…

  33. אהובה חסד הגב

    לכל צרי העין ורעי הנפש
    ליבי ליבי עליכם,
    אין זה פשוט לצפות בהצלחתו של אדם, כשכל רצונך הוא להיות במקומו.
    אין זה פשוט לשמוח עבור אדם כשכל משאלתך היא כשלונו,
    אין זה פשוט להכיר בטוב שבאחר
    כשאדם בוחר להתמרמר
    אין זה פשוט לשאת את הקנאה!!
    אני מבינה!
    אבל שאו אותה בשקט בדלת אמותיכם..
    כדי שלפחות נוכל לדמיין שאתם אחרים.
    אשא ברכה עבורכם
    למען תחדול הקנאה מלחרב את ליבכם
    לגבי הרוע של הנפש והעדר הבינה, את זה כבר אשאיר לבחירתו של אלוקים.
    שאו ברכה
    אהובה חסד

  34. עופר הגב

    בקשה אחרונה..

    …..על התשלום מהקופה הדלה של המועצה.

  35. תושב שומר חוק הגב

    הכל נשאר במשפחה

    בערב החג 'נתבשרנו' שהגברת קרן אביב דרוקמן, מי שהיתה העוזרת האישית של סיון ומונתה על ידו כמבקרת המועצה (זאת שאמורה לבקראת זה שמינה אותה) ופוטרה בהמשך לאחר מאבק משפטי ארוך …… שהציבור ילמד את העובדות וישפוט…

  36. סופר הגב

    וכעת ….גם בוחבוט וסבג

    …… לא יוצלחים כגון יחיאלי, בוחבוט וסבג

  37. דוד הגב

    גברת אדיב דרוקמן,מהיכן

    גברת אדיב דרוקמן, מהיכן …. להתמודד לראשות מועצה שממנה פוטרת בגלל מנהל לא תקין וניגוד עניינים חמור! היכן היושרה וההערכים שלך ? טוב תעשי אם תחזרי בך מהרעיון ההזוי !!!

  38. תושב שומר חוק הגב

    צדיק בהחלט ! מונע משיקולים
    צדיק בהחלט ! מונע משיקולים ענייניים בלבד…
    טובת פרוייקט הדיור המוגן שבו הוא מעורב באופן אישי. טובת גבעת האורנים שגם משם מתפרנס באופן אישי. תומך נלהב בפיתוח שלב ג’ שגם שם סביר להניח שיבצע עסקאות כעו”ד פרטי.
    אין כאן שאלות של ניגוד עניינים ???

  39. אבי הגב

    ל- 29 ו – 11 – קצת עובדות על הגיל הרך בכפר ורדים

    ……… בתי אבות זה נחמד ואולם כדורסל זה נהדר ותיכון תפן שלא מאפשר רישום לילדי הכפר זה מעולה. אך אין זכות קיום ליישוב אם אין בו המשכיות. תודה וחג שמח.

  40. עופרה הגב

    קרן, נו באמת! דבירה גזית מספר
    קרן, נו באמת! דבירה גזית מספר 2 שלך ?????

  41. ניר הגב

    באמת איש של עשייה !!
    המון
    באמת איש של עשייה !!
    המון חוזים עשה בפרוייקט הדיור המוגן וגבעת האורנים!
    ניגוד עניינים כבר אמרנו ??.

  42. שמוליק הגב

    עו”ד עופר כהן
    שאלה מקצועית ברשותך…
    האם עו”ד שהנו חבר מועצה וממלא מקומו של ראש המועצה בועדה לתכנון ובניה יכול לעסוק בענייני נדל”ן בכפר ורדים ??
    האם אין כאן חשש לניגוד עניינים חמור ???

  43. תושב שומר חוק הגב

    ניגוד עניינים!
    אחת מהרעות החולות במערכת המונציפלית הנה חשש לניגוד עניינים ! על זה נופלים לא מעט ראשי רשויות..
    מדהים איך שאצלנו כל המעגל הקרוב בעבר ובהווה, נגוע ‘לכאורה’ בניגוד עניינים!
    מה יש לקרן לומר על כך כמבקרת כיום בראשות מקומית ?
    מה יהיה למבקר המדינה לומר על כך ??

  44. ממאוכזבי סיון הגב

    כמו בבר מצווה של בני

    אמרתי ואומר שוב ברוך שפטרנו מעונשו של זה

  45. אופק הגב

    בן עמי ואופק
    סיעת אופק עדיין קיימת ???
    לאן נעלם בן עמי ???

  46. שפוי הגב

    קולולולולולו
    נקווה למועמד ראוי

  47. מודאג הגב

    הימין הקיצוני השתלט גם על הכפר . חייליו של ……

    מרזל מציפים את הכפר שלנו בשנאה היוקדת שלהם. חייבים לעשות עם זה משהו לפני שיהיה מאוחר!!!!!!!!!!!!!!

  48. צחי הגב

    פורש אמן

    יש מי שפורש בשיא ויש מי שפורש שטוען שפורש בשיא ויש מי שפורש ומספר שהולך לדרך שונה של עשיה הרסת את הכפר 10 שנים של אי הקשבה אי הפנמה אי מתן אפשרות לקולות אחרים. אני ואני ואני ואני ור אני ציטוטשלך: אין מקום לקהילתיות בכפר" נכון הרסת ורמסת את קולות האחר השונה. מעלות מעל לכול. …..

  49. משה הגב

    להבין הבנת

    הבנת שנכשלת הבנת שאין לך סיכוי ברוך שפטרנו ……. הציבור כבר מתחיל לשאול סיון מי? או מי זה סיון???

  50. מולי צ. הגב

    סיון
    דבר אחד בטוח אסור לבחור בעופר כהן, הוא נתן הסכמתו וידו לכל ההחלטות השגויות שסיון קבע. בחרת עופר כהן, קיבלת סיון מס 2. לעומת זאת עופר חלה איש הגון וצנוע שמבין עניין.הוא בטוח ישמור על צביון הכפר וידאג לפיתוחו.

  51. בר יצחקי הגב

    גבעת האורנים
    מחדל כפול מה שביקשו במעלות עשית. יש מדרגות יש תאורה והגדר פרוצה . מזל שאתה הבנ ת שנכשלת ומול העשיה שלך שחלקה בלאבבב בלב. כמות הכשלונות ארוכה. מקווה שיבחר לא ממשיך דרכך חברך לסיעה שמעולם לא העז למרות את פיך. ונקווה שמי שפגעת בו שהלחיט לצאת למרוץ לא יעבור את אחוז החסימה. השמועות בפוסט האחר מספרות שהוא יעשה טוב ממך מול מעלות וידאג אחרי הבחירות להצע איחוד ראשויות בתקווה שייהיה סגן ראש העיר
    שלום לך ומקווה שכחלון יתפכח בהקדם

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן