סוף-סוף


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אסף שמואלי

מגדל תפן תניח קו ביוב חדש בעלות של למעלה מ-50 מיליון ₪. הצפי לסיום: 3 שנים.

כפרניק  תפן סוף-סוף

 

מגדל תפן תניח קו ביוב חדש בעלות של למעלה מ-50 מיליון ₪. הצפי לסיום: 3 שנים.

 

המועצה המקומית התעשייתית תניח קו ביוב חדש, שיתחבר לכפר מסריק ויספק מענה גם לישובים לפידות, גיתה, ינוח וג'ת.

 

המועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן יצאה במכרז להנחת קו ביוב חדש בעלות של למעלה מ-50 מלש"ח. הקו החדש יונח במטרה לאפשר את הרחבת הפעילות במועצה ולספק מענה גם לישובים לפידות, גיתה וינוח ג'ת. פרסום המכרז התאפשר לאחר קבלת אישור מרשות המים והביוב, ועם הכניסה לשלב הביצוע, צפויה המועצה לסיים את העבודות על הפרויקט בתוך כ-3 שנים.

 

מזה מספר שנים פועלת מגדל תפן יחד עם רשות המים, משרד הכלכלה ואיגוד ערים לאיכות סביבה לקדם קו ביוב חדש, אשר יזרים את שפכי המפעלים לטיפול במתקן טיהור השפכים מסריק ובכך יאפשר הרחבה עתידית של המועצה ויצירת מקומות תעסוקה חדשים בתחומה. הקו החדש מתוכנן לחבר את הישובים לפידות, גיתה וינוח ג'ת לרשת הביוב הארצית ובכך לאפשר להם להשלים את תכניות הבינוי ביישוב.

 

לפני כשנה החליטה המועצה המקומית תעשייתית מגדל תפן, כי בשל חשיבות הנושא הסביבתי והקושי להשיג מימון לפרויקט אזורי זה, היא תישא בעיקר הנטל. יתר המימון מגיע מרשות המים והביוב, משרד הכלכלה, תאגיד המים אלעין והמועצה האזורית מעלה יוסף.

 

 

 

"אנחנו במגדל תפן מחויבים לסביבה הגלילית ולשמירה על הטבע והנוף", אומר ראש מועצת מגדל תפן, יגאל צרפתי. "עתה, לאחר שנים של תכנון קפדני ומרדף מתמיד אחר אישורים ותקציבים, נוכל לצאת לדרך חדשה שתענה גם על צרכים קיומיים של ישובים נוספים במועצות השכנות ובכך לבטא את המחויבות שלנו לאזור, ולתושבי הגליל המערבי".

 

 


0 תגובות

  1. יורם הגב

    כל הכבוד לתבונה של תפן-קודם מינוי של אלי ישי ועכשיו של גדעון סער
    http://www.themarker.com/news/1.2156112

    לאחר שבעה חודשים בלבד: מנכ”ל משרד הפנים יגאל צרפתי פורש מתפקידו
    בהודעה שהוציאה לשכת שר הפנים גדעון סער בנושא, נאמר כי בימים הקרובים ימונה צרפתי לראש המועצה התעשייתית תפן כנציג שר הפנים ■ עם זאת, לא נמסרו נימוקים לעזיבה המפתיעה

    17:56
    03.11.2013
    מאת: נמרוד בוסו
    הוסף תגובה 2

    Android
    iPad
    iPhone
    הורד ללא תשלום את אפליקציות TheMarker:

    לתגובות (2)
    הדפס
    שלח לחבר
    שתף בטוויטר
    שתף בפייסבוק
    שתף
    הוסף לרשימת קריאה

    חודשים ספורים לאחר שהחל בתפקידו, וכשבוע וחצי לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, הודיע היום (א’) משרד הפנים במפתיע כי מנכ”ל המשרד, יגאל צרפתי, צפוי לעזוב בתוך מספר ימים את תפקידו, וזאת לטובת כהונה כיושב ראש המועצה המקומית-תעשייתית מגדל תפן בגליל. “לשם מינויו לתפקיד החדש יתפטר צרפתי במהלך הימים הקרובים משירות המדינה”, נאמר בהודעה שהוציאה לשכתו של שר הפנים גדעון סער.

    מדובר בחדשה מפתיעה למדי על רקע העובדה שצרפתי מונה לתפקידו בחודש אפריל האחרון, לפני שבעה חודשים בלבד. בסביבתו של סער סירבו לציין מה היו המניעים למהלך, אך טענו כי הסמיכות לבחירות המוניציפאליות האחרונות היא מקרית.
    יגאל צרפתי
    יגאל צרפתי

    על פי ההודעה, החליט סער על מינויו של צרפתי לתפקיד בתפן, לאחר שוועדת כשירויות אישרה היום את מועמדותו לתפקיד כנציג שר הפנים. בהחלטתה ציינה ועדה כי צרפתי עומד בתנאי הכשירות לכהונה כיו”ר “על רקע השכלתו וההיקף הנרחב של ניסיונו המוניציפאלי והניהולי”. עוד נאמר כי “שר הפנים איחל ליגאל צרפתי הצלחה בתפקידו החדש ואמר כי הוא משוכנע על יסוד ההיכרות עמו כי הוא יצליח בתפקידו”.

    בתחומה המועצה התעשייתית תפן כ-80 מפעלים. צרפתי צפוי להחליף בתפקיד את צביקה כהן, איש ש”ס וראש עיריית אלעד לשעבר.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן