סבאבא והורים משתפים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אמירים

אמירים: הורים, סבים ותושבי כפר ורדים העבירו שיעורים וסדנאות לתלמידים

כפרניק IMG-20180213-WA0021 סבאבא והורים משתפים

אמירים: הורים, סבים ותושבי כפר ורדים העבירו שיעורים וסדנאות לתלמידים

 

בבית הספר "אמירים" בכפר התקיים לאחרונה "בוקר הורים משתפים", בשיתוף עם ועד ההורים.

 

עשרים וחמישה הורים העבירו שיעורים וסדנאות מתוך עולמם המקצועי והתעסוקתי.

התלמידים בחרו מתוך שלל ההרצאות והשיעורים שתי הרצאות אליהם התחברו ועברו ביניהן בשני סבבים.

בין היתר, יכלו התלמידים לבחור בין סדנת סטיילינג, אומנויות לחימה, הרצאה על מלחמת לבנון השנייה, הסבר על יחידות שונות של חיל הים, סדנה על אורח חיים בריא, זכרונות מהצונאמי, שיעור על כלכלה, טיפים להתנהלות נכונה בזמן, גישור, קיפולי נייר, שיח פנימי חיובי ועוד.

חני זלסקו ורונית גלוזמן (נציגות ועד הורים מרכזי באמירים) מוסיפות: "כעשרים וחמישה הורים ואנשים מקסימים מהקהילה, התנדבו לתרום מזמנם כשעתיים לטובת העשרת הידע והנפש של תלמידי כתות ז'-י', ואנו מודות להם מקרב לב על ההיענות להביא מתחומי הדעת, התחביב והמקצוע שלהם לטובת ילדינו.

"ההרצאות והסדנאות היו מגוונות ועשירות. ניכר היה שהילדים וצוות ביה"ס שגם הם השתתפו בפעילויות, נהנו מאד מחוויה זו. נשמח להפוך ניסיון זה למסורת, וכמובן נשמח לגייס הורים נוספים לפרויקט זה. תודה מקרב לב לצוות ביה"ס, למנהלות ולרכזת החברתית שריכזה את הפרויקט מטעם ביה"ס".

כתבה: רויטל סוזין, רכזת חברתית

 

 

כפרניק IMG-20180213-WA0019 סבאבא והורים משתפים

 

 

שבוע סבאבא ב"אמירים"

 

לאחר מאמץ גדול של עבודה הצלחנו לייצר שבוע מיוחד באמירים. מה שעמד לנגד עיננו הוא הרצון לבנות שבוע מיוחד של סוף מחצית עם מגוון של פעילויות ומפגשים. חלק לא מבוטל משבוע זה נולד בעקבות יוזמות של תלמידים (תודה לאוריה אדיב, תלמיד י"ב1). ברור שתמיד יהיה קיים מתח בין החובות הלימודיות והרצון להספיק ללמד חומר לבין התפיסה, שחינוך במיטבו נעשה גם דרך פעילויות חינוכיות לא פורמליות. ההישג הגדול של השבוע הוא בכניסה של גורמים רבים מתוך הקהילה לביה"ס: הורים, סבתות, ועוד אנשים טובים שרוצים להיות חלק מהמעשה החינוכי הנפלא שלנו.

זו ההזדמנות להודות לכל ההורים ואנשי כפר ורדים שהתגייסו לתרום את חלקם לשבוע זה. תודה!

במהלך השבוע חוו  תלמידי החטיבה העליונה מגוון של אירועים. ביניהם הרצאה של טובה פריאל וד"ר שמחה שרף על ילדות בשואה, הרצאה על שימוש בטכנולוגיה בניתוחי לב  שהעביר ד"ר רון סלע, אבא של מתן מכיתה י"ב, ועוד.

יום סבאבא התקיים לתלמידי י"א י"ב ובו מגוון גדול של הרצאות ופעילויות לבחירה. ביום חלוקת התעודות התקיימה קפיטריה מושקעת וטעימה ביוזמת וועד ההורים.

 

כתבו: תומר אליצור – רכז מעורבות חברתית-קהילתית / שמוליק בצלאל – רכז חינוך חברתי חט"ע


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן