נפתלי בנט בגליל


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מירי אליהו

שר החינוך במעלות תרשיחא: אולפנת צביה, חנוכת מבנה הישיבה התיכונית וחתן התנ"ך באורט מעלות.

כפרניק bnt3 נפתלי בנט בגליל

שר החינוך במעלות תרשיחא: אולפנת צביה, חנוכת מבנה הישיבה התיכונית וחתן התנ"ך באורט מעלות.

 

שר החינוך נפתלי בנט בביקור היום (חמישי, 4/5/17) באורט מעלות, בו לומד שגיב לוגסי, חתן חידון התנ״ך: "עם חינוך כזה – הזוכה הבא מהעיר יהיה בפרס נובל.״

 

השר פתח את סיורו באולפנת צביה בעיר, שוחח עם התלמידות וביקש מהן להמשיך ליזום ולהשקיע, והדגיש בפניהן את ערכה של היוזמה לעתידן.

לאחר מכן המשיך השר לטקס חנוכת המבנה החדש של הישיבה התיכונית בעיר ובהמשך לתיכון "אורט" בעיר, בו לומד חתן התנ"ך הטרי, שגיב לוגסי, שזכה ביום העצמאות השבוע בחידון התנ"ך העולמי לנוער.

השר בנט פגש את המורה בועז חדד, שליווה את לוגסי לאורך כל הדרך ואת מנהלת בית ספר שולמית אליקן. השר הודה לחדד ואמר לו שהוא משמש מודל להרבה מורים.בנט גם התעניין לדעת מהי דרך לימודי התנ"ך הנהוגה בבית הספר, דרכה מצליח הצוות החינוכי להנגיש את התנ״ך לתלמידים בדרך סיפורית. ״אני גאה בך״, אמר השר לשגיב חתן החידון, ״התנ״ך הוא של כולם, לא רק של הדתיים. מרגש מאוד לראות את הידע העצום שלך ואת אהבתך לתנ״ך״.

השר בנט סיכם את הסיור ואמר: ״כשרואים את החינוך כאן מבינים איך גדל כאן חתן חידון התנ״ך, ואפשר בקלות לדמיין את הזוכים הבאים בפרסי נובל מהעיר".

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "אני מודה לשר על ביקורו החשוב במוסדות החינוך בעיר. השר גילה התעניינות רבה בתכניות החינוכיות השונות ובפרויקטים שהוצגו לו על ידי התלמידים והתלמידות בבתי הספר בהם ביקרנו. בפגישת העבודה עם השר, הבעתי בפניו הערכה על כך שהוא היה החלוץ ליישום התכנית לצפון ולמעשה הוא היחידי שכיום מבצע ומיישם בפועל את התכנית שהממשלה אישרה ותקצבה. בתוך כך, אנו מודים לו על אחד הפרויקטים החשובים בתכנית החדשה לפיתוח הצפון שהוא מוביל- 'חוג לכל ילד', שהוא בבחינת הישג משמעותי. זהו שבוע מרגש בעיר מעלות תרשיחא: הכתרת בן העיר כחתן חידון התנ"ך העולמי וחייל שקיבל אות הצטיינות מנשיא המדינה. סמ"ר עומרי זריהן ושגיב לוגסי הסבו לעיר גאווה וכבוד רב. אני תמיד אומר שהכל מתחיל מחינוך. יש לנו בעיר מעלות תרשיחא מערכת חינוך מצוינת וצוותים מעולים. תודה לכל העוסקים במלאכה."

**

צילום: דוברות והסברה עיריית מעלות-תרשיחא.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן