ניצחון לבוחבוט


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
עינב הדרי

בית המשפט המחוזי דחה עתירתו של ארקדי פומרנץ על זיופים בבחירות לעיריית מעלות-תרשיחא.

כפרניק  אריק מויאל ושלמה בוחבוט-001 ניצחון לבוחבוט

 

בית המשפט המחוזי דחה עתירתו של ארקדי פומרנץ על זיופים בבחירות לעיריית מעלות-תרשיחא.

 

בדיון שנערך בשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי בחיפה, בעתירה שהגיש ארקדי פומרנץ בטענה להטיית הבחירות לעיריית מעלות-תרשיחא, דחה השופט רון שפירא את הטענות שהוגשו על ידי עורך דינו יוסף עודה וקבע: "לא הוכחו ליקויים בהליך הבחירות אשר היו עלולים להשפיע על תוצאות הבחירות".

בבחירות ברשויות המקומיות שנערכו באוקטובר, ניצח שלמה בוחבוט את המתמודד ארקדי פומרנץ ונבחר לכהונה נוספת. למרות הפסדו, המשיך לטעון ארקדי פומרנץ כי הבחירות לא היו הוגנות והטיל דופי בניהולן.

בעצת עורך דינו, יוסף עודה, הגיש פומרנץ לבית המשפט המחוזי בחיפה עתירה בה נטען כי היו עבירות שוחד וזיוף בניהול הבחירות במעלות-תרשיחא. כבר בדיון קודם, ב-2.12.2013, הנחה השופט שפירא את עו"ד עודה לפנות למשטרת ישראל אם לטענתו יש עבירות של שוחד במערכת הבחירות במעלות תרשיחא. עם זאת, איפשר למערער פומרנץ להגיש לבית המשפט עד יום חמישי, 5.12, את הטענות בהן הוא מבקש גם בית המשפט יידון. 

 

בהחלטת כבוד השופט שפירא, מיום 8.12.13, נכתב כי לאחר שבחן את טענות המערער הגיע למסקנה כי אין מקום מסיבות העניין לדון בכל הנוגע לטענות המערער על ביצוע עבירות שוחד בחירות.

כאמור, ביום חמישי 26.12.2013 נתן השופט את פסק הדין הסופי אשר נגע לאופן ניהול הפרוטוקולים וקבע כי הראיות שהוצגו בפניו אינן מצדיקות בחירות חוזרות בעיר.

בנוסף, הטיל השופט שפירא על פומרנץ תשלום הוצאות על סך 25,000 שקלים מתוכם: 10,000 ₪ לפרקליטות המדינה, 10,000 ₪ לשלמה בוחבוט ורשימת מת"ש ו-5,000 ₪ לשמעון זגורי. 

 

שלמה בוחבוט ראש העיר ויו"ר מרכז השלטון המקומי: "אני שמח ומודה על החלטת בית המשפט שבחר לדחות את עתירת הבחירות שהגיש ארקדי פומרנץ. אני מודה לתושבי העיר על האמונה בצדקת הדרך ומבטיח שביחד עם שותפיי לדרך וחבריי לקואליציה נמשיך ונעשה למען המשך ההישגים וההצלחות של העיר."

 

 

 

 


0 תגובות

  1. ירון הגב

    עוד נצחון כזה ואבדנו ….
    הפסד בשלטון המקומי , חחחחחחחח

  2. אריה הגב

    הידד
    כל הכבוד לראשי הרשויות המקומיות
    על החלפתו של בוחבוט כיו”ר שלטון המקומי
    אני מציע שיציעו לו להחליף את
    אריק מויאל באשכול גליל מערבי

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן