נילי, מחנכת השנה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

אות הוקרה לנילי אלדר, רכזת נוע"ם כפר ורדים. בתה נעם: אימא שלי והמדריכה שלי היא מלכת האריות, חכמה כמו ינשוף.

כפרניק ne3-001 נילי, מחנכת השנה

נילי אלדר, רכזת "נוע"ם" כפר ורדים, קיבלה אות הוקרה בכנס "מחנכי ומחנכות השנה".

 

נילי אלדר, בת ה-59 מכפר ורדים, קיבלה השבוע אות הוקרה על פעילותה מעוררת ההשראה בתנועת הנוער "נוע"ם", בכנס "מחנכי ומחנכות השנה" של מועצת ארגוני הילדים והנוער בישראל ומשרד החינוך,

נילי, רכזת סניף ארגון הנוער "נוע"ם", היא הרכזת המבוגרת ביותר בארגון, אך עובדת נפלא עם החבר'ה הצעירים. היא צעירה בנפשה, מפגינה יכולות מדהימות, מקדמת את נושא ראיית השונה בחברה וטיפול בפרט תוך רגישות יתרה. אלדר הקימה סניף המבוסס על עשרות חניכים ומדריכים אשר עורכים פעילויות משמעותיות בארגון, בשיתוף עם ההורים והקהילה. כן הצליחה להרחיב את הפעילות והשתתפות בני הנוער משנה לשנה.

הכנס נערך השבוע במעמד מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, ח"כ מירב בן ארי, השופט בדימוס שלמה שהם לשעבר נציב הדורות הבאים בכנסת, נציגי מנהל חברה ונוער, נציגי השלטון המקומי, איגוד מנהלי יחידות הנוער, התאחדות הסטודנטים, מועצת התלמידים הארצית, ראשי רשויות, מנכ"לי ארגוני הנוער, אנשי אקדמיה, מדריכים ומדריכות, בני נוער, משפחות ואורחים נוספים.

נעם אלדר, בתה של נילי המשתתפת בפעילות הארגון גם היא, אמרה בהלך הכנס: "זכיתי במדריכה ומחנכת שבמקרה היא גם אימא שלי, נילי. אני מרגישה שאימא שלי והמדריכה שלי היא מלכת האריות, חכמה כמו ינשוף שמבין מה נכון ומה לא. היא כמו גל גדול בים. היא יודעת שהכל לטובה ואני גאה בה מאוד".

 

מועצת ארגוני הילדים והנוער בישראל הינה עמותה המאגדת בתוכה 19 ארגוני ילדים ונוער בישראל.

קישור לאתר

 


0 תגובות

  1. דורית שור הגב

    כל הכבוד נילי! יישר כוח! המשך
    כל הכבוד נילי! יישר כוח! המשך עבודה פוריה.

  2. זינגר יעל הגב

    נילי אלדר
    כול הכבוד לך נילי המדהימה האמא המיוחדת והאופטימית מחנכת למופת.מגיע לך!!! ולך נועם מגיע אמא כזאת כי את ילדה מהממת!איך היית אומרת במשפחתון אני ילדה תופעה.היה לי לכבוד להכיר אותכם כמשפחה שחינוך ילדיה בראש מעיינה.יישר כוח!!!אוהבת אותכם המון

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן