מרכז ההפעלה המחודש


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

סיון יחיאלי: תודה לקב"טית תושיה סוחריאנו. מאחלים כי המתקן והציוד ישמשו רק לתרגול

כפרניק mhf מרכז ההפעלה המחודש

סיון יחיאלי: תודה לקב"טית תושיה סוחריאנו. מאחלים כי המתקן והציוד ישמשו רק לתרגול

 

אתמול (יום רביעי 10/1/18 ) התקיים טקס חנוכת מרכז ההפעלה המחודש של המועצה המקומית כפר ורדים. מרכז ההפעלה נמצא בין תיכון אמירים ובית הכנסת של המניין המשפחתי מסורתי, בסמוך לכיכר מספר 8.

בשנה האחרונה נערכו במרכז ההפעלה עבודות שיפוץ ושדרוג והוטמעו בו תפיסות הפעלה מודרניות ומיטב הטכנולוגיות שיסייעו בניהול מערך הביטחון היישובי בשגרה ובחירום.

 

 

כפרניק mhf_0 מרכז ההפעלה המחודש

 

 

כלקח מתרגילים קודמים נעשתה חלוקה מחדש של החלל הפנימי. הופרדו 2שני חדרים לטובת צוות מוקדניות וקשר, שודרג מערך התקשורת והמחשבים, הותקנה מערכת VIDEO WALL  המאפשרת צפייה בזמן אמת ב-4 מסכים בו זמנית ממספר מוקדים. כן נרכש ציוד לחירום, ציוד עזרה ראשונה וציוד חילוץ: נגרר סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) ונגרר חפ"ק  שהתקבלו מפיקוד העורף ומשרד הפנים. תימשך רכישת ציוד חירום נוסף למתנדבים. לצד מרכז ההפעלה הוקם מחסן ציוד ומיגונית שהוצבה בעקבות לקחים מתרגול עם מתנדבים שנערך בשנה שעברה.

 

סיון יחיאלי, ראש המועצה המקומית כפר ורדים: "מדובר בהשקעה גדולה מאוד של המדינה – רח"ל, פיקוד העורף, משרד הפנים וכל השותפים שלנו לנושא הביטחון והחירום. מרכז ההפעלה המחודש יחד עם הציוד הנדרש לתפעול מערך החירום והמתנדבים משפרים מאוד את יכולתנו להתמודד עם מצבי חירום. תודה לכל השותפים ותודה מיוחדת לתושיה סוחריאנו הקב"טית שניצחה על המלאכה. אנחנו מאחלים לעצמנו ולכל עם ישראל שהמתקן והציוד ישמשו רק לתרגול".

צילום: מועצה מקומית כפר ורדים.

 


0 תגובות

  1. פייפרמן הגב

    כבוד…כבוד למי ?
    יפה .כל הכבוד. הגיע זמן להתחיל לחשוב על מקום ראוי לארכיון בכפר.מי מרים את הכפפה ורוצה להתחיל לאסוף ,לחפש איפה נמצאים מסמכים לראשית הכפר.וכמובו להתחיל ל”נדנד” במועצה שגם להסטוריה צריך לתת כבוד.חברי המועצה היקרים,תעלו זאת על סדר היום בישיבות .ונראה אתכם לא רק מרימים ידיים להצבעות או נעדרים מישיבות אלא עושים למען העתיד ולכבוד העבר.אולי יש בכפר ארכיון והציבור לא יודע.לא מספיק שיש באינטרט.הכפר שלנו כבר חוגג 32.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן