מצטיינים בחינוך


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

מעלות: אולפנת צביה והישיבה התיכונית. מעיליא: נוטרדאם. בבית ג'אן, ירכא, נהריה וכרמיאל.

כפרניק miz מצטיינים בחינוך

מעלות: אולפנת צביה והישיבה התיכונית. מעיליא: נוטרדאם. בבית ג'אן, ירכא, נהריה וכרמיאל.

 

השבוע פרסם משרד החינוך את רשימת 285 התיכונים המצטיינים לשנת תשע"ז, מתוך 714 תיכונים שנבדקו, ודירג את הישגיהם על בסיס פרמטריים ערכיים, חברתיים ולימודיים. ברשימה היוקרתית מככבים שלושה תיכוניים מהאזור הקרוב: אולפנת צביה והישיבה התיכונית אורט ממעלות; ותיכון נוטרדאם ממעיליא.

אולפנת צביה אף זכתה בתואר "אחד מבתי הספר הערכיים ביותר בישראל".

 

במסגרת חישוב המדד הלימודי נלקחו בחשבון אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות בבחינות, אחוז הזכאות לתעודת בגרות איכותית, אחוז התלמידים שמרחיבים מקצוע מדעי להיקף 5 יחידות לימוד, אחוז התלמידים שמרחיבים מקצוע הומניסטי להיקף 5 יחידות לימוד ומידת השיפור או היציבות בהשוואה לשנה הקודמת. המורים בבתי הספר המצטיינים זוכים גם לתגמול כספי עבור הישגם.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "אני בכלל לא מופתע. צוותי החינוך וההוראה עובדים במסירות רבה ומתוך תחושת שליחות אמיתית על בסיס יומיומי. התושבים ואני גאים ומחזקים את הצוותים החינוכיים, מנהלי התיכונים המצטיינים וכמובן את התלמידים שלנו".

הרב אייל שנקר, מנהל הישיבה התיכונית אורט מעלות: "הישיבה התיכונית במעלות מחנכת לאמונה, אך לא פחות חשוב מכך, גם מיישמת את האמונה. האמונה בתלמידים וביכולות שלהם. הצוות החינוכי בישיבה מסור לתלמידים בצורה טוטאלית. ההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלנו, אצלנו כל תלמיד הוא מנהיג. אנחנו מודים למשרד החינוך על ההכרה בעבודה הקשה שלנו".

 

בתי ספר נוספים בגליל המערבי שזכו בהצטיינות: אולפנת הראל  נהריה, אמ"ית תורני מדע כרמיאל, הרב תחומי שחקים נהריה, אורט פסגות כרמיאל, מקיף אורט כרמים, מקיף בית ג'אן ומדעים ומנהיגות דרכא מירכא.

בשנה שעברה היה בית ספר תפן בכפר ורדים ברשימת המצטיינים.

 

ברכות ובהצלחה!!

 

צילום: שלמה שרביט.

 


0 תגובות

  1. הורה מודאג הגב

    והיכן ממוקמת מערכת החינוך של של כפר ורדים ??????????????
    שאלה שראש המועצה ומח’ החינוך של כפר ורדים חייבים עליה תשובה לתושבי הכפר – כיצד עולים במעלה הרשימה??

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן