מנהלת מח’ חינוך: חני יאיר


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

מנהלת החינוך חדשה במ.מ. כפר ורדים: חני יאיר מיסוד המעלה. החליפה את ורד אמר שמונתה למנכ"לית

כפרניק hni מנהלת מח' חינוך: חני יאיר

מנהלת החינוך החדשה במ.מ. כפר ורדים: חני יאיר מיסוד המעלה

 

החליפה את ורד אמר שמונתה למנכ"לית במקום אביעד כהן שסיים תפקידו מסיבות אישיות

 

חני יאיר: שייכות היא ערך עליון לביטחון והעצמה

 

**

חני יאיר (49), בוגרת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך ובעלת תעודת הוראה במדעי החברה ובאזרחות מאוניברסיטת תל אביב, נבחרה פה אחד במכרז לתפקיד מנהלת מחלקת החינוך של מועצת כפר ורדים. חני נשואה, אם  לשלושה ומתגוררת ביסוד המעלה. בתפקידה האחרון שמשה כסגנית מנהלת ומנהלת פדגוגית של התיכון הרב תחומי – שש שנתי בצפת.

לדברי יאיר, בתפיסתה החינוכית, מאמינה שכל ילד רוצה להרגיש שייך, משם ששייכות היא ערך עליון ליצירת מקום בטוח, מקדם מפתח ומעצים עבור כל אדם.

"מהתרשמותי עד כה, אני חשה כי בכפר ורדים ישנה הזדמנות אמיתית לחינוך בעל ערך מוסף ויוצא דופן", אומרת יאיר. "התרשמתי כי מערכת החינוך בכפר ורדים נהנית מאינטימיות קהילתית והון אנושי המאפשר קידום פדגוגיה פורצת דרך".

חני יאיר החליפה בתפקידה את ורד אמר שמונתה למנכ"לית המועצה במקום אביעד כהן שסים את תפקידו מסיבות אישיות.

ורד אמר, מנכ"לית המועצה: "אני מברכת את חני על בחירתה. חני היא אשת חינוך מוערכת מאוד, בעלת  ידע רב וניסיון פדגוגי עשיר. החינוך בכפר ורדים נמצא במוקד תשומת הלב הקהילתית. בשנים האחרונות השקענו משאבים רבים כדי לבנות כאן רצף חינוכי איכותי מהגיל הרך ועד לתיכון שנותן מענה לתלמידים בשעות בית הספר ולאחריהן. עם שיווק השכונות החדשות מערכת החינוך צפויה לגדול. אל מול האתגר הזה אין לי ספק שחני תוביל את המערכת קדימה לעבר צמיחה והתחדשות."

סיון יחיאלי, ראש המועצה המקומית כפר ורדים ברך את יאיר מנהלת מחלקת החינוך הנכנסת ואת אמר שמונתה לתפקיד מנכ"לית המועצה המקומית כפר ורדים: "ברכות לחני עם כניסתה לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך. אני בטוח שניסיונה העשיר יסיע לנו להמשיך ולקדם את מערכת החינוך בחום הפדגוגי ובתחום הקהילתי – חברתי.

"אני מבקש להודות לורד אמר על העבודה המצוינת שעשתה בשנים האחרונות מערכת. מערכת החינוך בכפר משתבחת וצומחת ולורד מניות בכורה בתהליכים אלו. אני מאחל לחני ולורד הצלחה רבה בתפקידן החדש".


תגובה אחת

  1. יעקב בוצ'ן הגב

    המייל של חני יאיר, חסר.
    נא להשלימו.

    תודה,
    יעקב

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן