מיליון דולר


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דוברות מעלות

ביקור JNF ארה"ב במעלות תרשיחא: תרומה משמעותית לפיתוח אגם המונפורט.

כפרניק am6 מיליון דולר

ביקור JNF ארה"ב במעלות תרשיחא: תרומה משמעותית לפיתוח אגם המונפורט.

 

כ-40 נציגי הועד המנהל של JNF ארה"ב (קרן פילנטרופיה מובילה), ביקרו השבוע במעלות תרשיחא וסיירו באגם מונפורט הנמצא בתנופת פיתוח, במטרה לקדם שיתופי פעולה וסיוע כספי לפרויקט.

במהלך הביקור חתמו העירייה ו-JNF ארה"ב על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו תינתן תרומה על סך מיליון דולר לפרויקט רחוב המפלים באגם המונפורט (היקף פיתוח הרחוב: כ-16 מיליון שקלים).

באגם מונפורט המתחדש מוקמים ויוקמו: פארק אקסטרים חבלים ראשון מסוגו בישראל של החברה הגרמנית KRISTAL TURM, רחוב מפלים אקולוגי ובו שטחי מסחר ובילוי, הפיכת האגם לבית גידול לח ופארק אקולוגי ע״י שתילות WETLAND ומערכת אגנים אקולוגיים, צפרות, אמפי למופעים, כפר אמנים, טיילת נופית חדשה ושדרוג הטיילת הקיימת, ״הבית הירוק״- מתחם חינוכי ללימודי חקלאות, קיימות וסביבה ומרכז מבקרים אקולוגי, שדרוג תשתיות והוספת מאות מקומות חנייה.

באגם ישווקו 700 חדרי מלון הכוללים מלוניות, כפר נופש ומלון יוקרה ״השמורה״, בנוסף ל-2 היזמים בשטח שמקימים כיום מיזמים של כ-200 חדרי מלון, ו-12,000 מ״ר שטחי מסחר ובילוי.

 

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "זהו שיתוף פעולה אסטרטגי ואני גאה בו. JNF ארה"ב, בהובלת ראסל רובינסון, מורכבת מאנשים מצוינים עם ניסיון וידע רב, שסייע ומסייע לנו בתכנון הפרויקט ובביצועו. מעבר לתרומה הכספית החשובה שלהם שמאפשרת לנו להפוך חזון למציאות, אני רואה בJNF ארה"ב כשותפים המרכזיים שלנו לרעיון ולדרך, לקלוט 25,000 תושבים חדשים ולפיתוח עוד מקורות תעסוקה איכותיים. אנו גאים שתוכנית העבודה שלנו לפיתוח העיר עונה ליעדי התוכנית החשובה ביותר שJNF ארה"ב מובילים GO NORTH (לכו צפונה) שקבעה כי יש להשקיע ולפעול להבאתם של 300,000 תושבים חדשים לגליל. אני מודה להנהלת JNF ארה"ב על הבעת האמון והתרומה החשובה, ומאמין שנוכיח עצמנו ושיתוף הפעולה והסיוע ילכו ויגדלו."

 

צילומים: שלמה שרביט.


0 תגובות

  1. אריה הגב

    בבחירות הבאות מצביעים לשלמה בוחבוט
    רוצים אריה ולא שפן

  2. מנחם הגב

    עיירה של ורדים וקוצים
    איך אתה רוצה שיזוזו בכפר ורדים אם אין עורף כלכלי.אין במועצה מישהו שיודע לחפש תרומות מיהודי העולם.מארנונה ומיד שניה ומכפר נידח בספרד שגרים שם קצת אנשים אי אפשר לתת לכפר תנופה.אין לי מושג אם להתחבר למעלות זה טוב או רע.אבל לעיירה כמו שלנו עם 5000 תושבים צריך מישהו שידע להזיז ולקדם את המקום שלנו.

  3. רוצים ראש עיר שיודע להזיז דברים הגב

    בוחבוט היקר. אנו בטוחים שאתה פועל לספח את כפר ורדים למעלות
    בכפר ורדים אנשים איכותיים שיתמכו בך בבחירות.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן