מחנה נשים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
נופר הדר

שבת(ט) נשים גם יחד בטבע: רציתי שהחדשה שהגיעה לכפר תדע כמה הקהילה מחבקת ועוטפת.

כפרניק mna מחנה נשים

שבת(ט) נשים גם יחד בטבע: רציתי שהחדשה שהגיעה לכפר שתדע כמה הקהילה מחבקת ועוטפת.

 

ארזתי את עצמי השבוע ויצאתי לישון בטבע. אני לא זוכרת מתי לאחרונה זה קרה ואולי זה גם לא היה קורה בזמן הקרוב, אילולא התקיים מחנה נשים מיוחד במינו שארגנה דורית מזרחי מהמרכז למשפחה ב"מרכז קהילתי כפר ורדים".

נפגשנו על הר דפנה בפינה קסומה עם נוף ישיר לים, רגע לפני שקיעה. חבורת נשים במנעד רחב של גילאים, חלקן מכירות וחלקן לא. וכל שנדרש מאיתנו זה פשוט להיות. להיות בלב פתוח, קשובות לעצמנו.

 

 

  

כפרניק mna_0 מחנה נשים

 

 

כשהגעתי האש במדורה כבר דלקה והחלו ההכנות לפויקה שיתבשל על הגחלים. על מרחב של מחצלות ומזרונים ישבו כמה נשים, מצחקקות ומנהלות שיחה חופשית וכנה. נרגשות מהעובדה שפרגנו לעצמן, הניחו את כל טרדות היומיום בצד והגיעו להיות אחת עם השנייה. להיטען באנרגיה, להיות בנתינה לעצמן. התיישבתי במקום שכונה "הסלון" ואפשרתי לשקט לחלחל.

מאותו הרגע, כל מה שאני זוכרת זה אוסף של רגעים וחוויות. פעילות בדמיון מודרך, ערב שירה, ארוחת ערב מפנקת סביב המדורה ושיחות מלב אל לב. את הלילה העברנו במלון מיליון כוכבים, תחת כיפת השמיים. בליווי צרצרים וקולות רחוקים של נערים ונערות נהנים מהימים האחרונים של החופש הגדול. ואני הרגשתי בחופש אמיתי.

בבוקר התעוררנו עם הזריחה למדיטציית בוקר ושיעור יוגה. הרגשתי איך הנינוחות השתלטה עליי ביומיים האלה ונזכרתי כמה כוח יש לנו ביחד. כמה אנחנו דומות וכמה אנחנו יכולות ללמד וללמוד האחת את ומהשניה.

נהניתי כל כך לקחת חלק בשבת(ט) נשים גם יחד וכל הזמן חשבתי על החדשה שהגיעה לכפר ממש לא מזמן והצטרפה למחנה שלנו בטבע. רציתי להגיד לה שגם אני עוד די חדשה ואני יודעת איך זה מרגיש להיכנס לתוך קהילה. רציתי שתדע כמה הקהילה מחבקת ועוטפת. כמה מהר אפשר להרגיש חלק. אבל למען האמת שהרגשתי שהיא מבינה את זה בעצמה.

תודה למרכז למשפחה שיוצר את החיבור הנפלא הזה, שמאפשר לטוב הזה לקרות. שעושה את הקהילה שלנו לכל כך מיוחדת.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן