לוחמינו מכפר ורדים

פלג והדר דודזון, ממועדון פגאסוס, בהישגים אדירים באגרוף תאילנדי. מי רוצה להיות ספונסר?


מועדון פגאסוס איגרוף תאילנדי, בהדרכתו של אוהד קורלנד, קיים כבר 20 שנה ולפני כשלוש שנים הוקמה שלוחה של המועדון גם בכפר ורדים.

אנחנו, פלג והדר דודזון, מתאמנים כבר מעל 8 שנים ויחד עם צעירים נוספים מהכפר ומייצגים את המועדון בארץ ובחו”ל.

כפרניק hd1-scaled לוחמינו מכפר ורדים
פלג והדר דוידזון עם המאמן אוהד קורלנד

זכינו כבר במספר הישגים ובהם: אלוף עולם, אלוף אירופה, סגן אלוף עולם, סגן אלוף אירופה ואלוף הארץ. כמו כן השתתפנו ואף ניצחנו בקרבות מקצוענים וחצי מקצועניים בתאילנד, קפריסין ובמדינות נוספות.

לפני כחודש טסנו והשתתפנו אליפות אירופה שהתקיימה במינסק, בלארוס, שם פלג זכה באליפות (51 ק”ג) והוכתר בשנית כאלוף אירופה. הח”מ (הדר 45 ק”ג) קטף את המקום השני והתואר סגן אלוף אירופה.

עד היום, מימון טיסות ותחרויות אלה היה אך ורק ע”י הורינו, שגית ושרון דודזון. מזה זמן אנו מצפים בקוצר רוח לנותן חסות או לתמיכה ממועצת הכפר.

אתמול נערכה פגישה עם ראש המועצה סיוון יחיאלי ועם מנהל מחלקת הספורט שי מינסטר, בכדי לבחון דרכים לקדם את מועדון האגרוף התאילנדי שבכפר ולקבל מימון כספי וסיוע ליציאה לתחרויות הרבות בחו”ל. יחיאלי סיכם כי המועצה מביעה נכונות רצינית לחפש מקורות תקציביים לסייע בקידום הספורט בכפר ורדים וביציאה לתחרויות בינלאומיות.

לצערנו הספורט עדיין לא אולימפי ולכן המדינה אינה מסייעת במימון. מעבר לכך כמובן שנשמח לקבל ספונסרים גם מגורמים נוספים. חשוב לציין שבניגוד לישראל החשיפה בתחרויות בחו”ל היא אדירה ואנו נשמח לפרסם ככל שנדרש כל גוף שיסייע לנו.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן