להעביר 6 מנדטים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי

אבי גבאי בכנס בכפר ורדים: לא להתנשא, מדינה פלסטינאית, מנהיגות ותקווה במקום הפחדה.

 

אבי גבאי, בעבר השר להגנת הסביבה בממשלת נתניהו מטעם מפלגת כולנו של כחלון, הופיע אמש במארג בפני תושבי כפר ורדים והאזור, הציג את משנתו הפוליטית והערכית וביקש תמיכה בהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה שתיערך בשבועות הקרובים. להערכתו, יתמודד מול עמיר פרץ בסיבוב השני.

בתחילת דבריו הציג גבאי את עצמו: בן 50, בן שביעי מתוך שמונה ילדים שגדל במעברה בירושלים. שירת כקצין מודיעין, לאחר לימודי כלכלה ומינהל עסקים עבד מספר שנים במשרד האוצר ולאחר מכן בחברת בזק שבה הגיע לתפקיד המנכ"ל. היה ממקימי מפלגת "כולנו" והשר להגנת הסביבה בממשלה הנוכחית. גבאי התפטר מתפקידו על רקע פיטורי יעלון ומינוי ליברמן כשר ביטחון, דבר שהיה לדבריו "חציית קו אדום" בהתנהלות נתניהו. כן ציין במקום הפחדה ופילוג יציג תקווה ואחדות, ויחליף את הציניות של השלטון הנוכחי בציונות.

על פי ניסיונו בממשלה, את רוב הפוליטיקאים בכלל, ואת נתניהו בפרט, לא מעניין הציבור, אלא הישרדותם הפוליטית; ולכן מציע לשנות את המושג "נבחרי ציבור" ל"משרתי ציבור". כן הבטיח כי במידה ויבחר לראשות הממשלה ימנה לפחות 5 שרים "מקצועיים" שאינם פוליטיקאים.

 

 

 

0

גבאי: אני אקטיביסט ביטחוני (טוב שהשטיחו את רובע הדאחייה בבירות במלחמת לבנון השניה) ויונה מדינית (מדינה פלסטינאית, אין סיבה לשלוט בכל הכפרים הערבים סביב ירושלים, הפסקת התמיכה בכל ההתנחלויות מחוץ ל"גושים"). יש להיזהר מהתנהלות המפד"ל (הבית היהודי) כמפלגה מסוכנת המעבירה תקציבי עתק לאנשיה ולהתנחלויות דרך עמותות שונות וכל רצונה לשנות את פני החברה הישראלית (הרבה יותר מסוכן מהחרדים שלפחות אינם רוצים לשנות אותנו, אלא חוששים שאנחנו נשנה אותם). הצטרפתי ל"כולנו" על רקע המחאה החברתית. נפגשתי עם אהוד ברק מספר פעמים ואשמח לעבוד עמו.

בתחילת המפגש דיברו קצרות חברי המפלגה רן שוסטרמן ויורם מצנע.

ראש המועצה, סיון יחיאלי ("אני לא חבר מפלגת העבודה") בירך את גבאי על התמודדותו לראשות "העבודה", ציין כי למפלגה "נבחרת" טובה מאוד, והוסיף כי להיות פוליטיקאי זה עיסוק מחור**, הדורש תחושת שליחות ובעירה פנימית.

 

חדשות
כפרניק 20170510_205824 להעביר 6 מנדטים

0 תגובות

  1. עבודה בעיניים הגב

    ועדת איתור
    H

    הומור מענין חסר רק 6
    לדעתי חסר 6 לעבור את אחוז החסימה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן