לא נחים לרגע


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
ועד המועדון

מה משותף ליגאל אלון, האר"י, אורי אילן, חווה אלמו, ביוספרה, ארמנים, וולקניזם, פותחנים, וגרפיטי?

כפרניק ti לא נחים לרגע

מה משותף ליגאל אלון, האר"י, אורי אילן, חווה אלמו, ביוספרה, ארמנים, וולקניזם, רעות, פותחנים, איטליה וגרפיטי?

טיולים במועדון הזהב  –  סיכום שנה 2016-2017

"ברגע שהבנת איזו מכפות הרגליים היא כף הרגל הימנית, כבר אין לך הרבה התלבטויות מי מהן הכף השמאלית ואז נותרה הבעיה באיזו מהן להתחיל לצעוד"  ( מתוך פו הדוב )

לסכם את השנה ולכתוב על הטיולים שהיו במועדון הזהב בשנה שכמעט חלפה ?? עדיף להציג תמונות כי הרי תמונות מדברות בעד עצמן. בכל זאת ננסה לספר בקצרה על המפגשים המיוחדים שקרו לנו בטיולים השנה.

את יגאל אלון ומשפחתו פגשנו בטיול בספטמבר בכפר תבור. בטיול זה גם מצאנו את חלקת הבלוט בבית ספר שדה "אלון התבור" ואת עץ האלון הזקן ומכאן נבע שם הטיול: "הבלוט שהפך לאלון".

בנובמבר פגשנו את הנועזים ממצודת בירייה, את חכמי בבל אביי ורבא, את המקובלים האר"י ור' יוסף קארו ואת האמנים בסמטאות העיר העתיקה בצפת.

בדצמבר, אחרי שניגבנו לבנה ושמן זית אצל משפחת ג'חשאן במושב כלנית, פגשנו באתר נבי הודא, ליד מושב שאר ישוב, את הסיפור ההרואי של אורי אילן וחבריו ("לא בגדתי" ) ואת "עמוד הטלפון" ליד כפר קיניה לשם הייתה החוליה צריכה להגיע.

בינואר פגשנו את המתנדבים הנפלאים מכפר הילדים "נהר  הירדן" בגבעת אבני. הדרמנו לבית שאן ופגשנו את  חוה אלמו, האשה המקסימה, שארחה אותנו בביתה ב"חוויה האתיופית".

בפברואר, לכבוד "שבוע שמירת הטבע" התבשמנו מהפריחות ומהיערות של הפארק הביוספרי ברמת מנשה.

במרץ נפגשנו עם "הארמנים בצל הכרמל" – אחד המפגשים המרתקים והמרגשים שחווינו השנה.

באפריל נתקלנו בהרבה בזלת של רמת הגולן, בתילי געש ובוולקניזם.

במאי נפגשנו בחו"ל עם מלכים, דוכסים ואמנים בצפון איטליה ובארץ, באווירה של יום העצמאות, נפגשנו עם לוחמי הפלמ"ח במוזיאון "הרעות" ובמלכיה. עם יוסף, אספן הפותחנים ממשגב עם, עם מנהל חווה חקלאית ליד ברעם ועם דובדבנים אדומים ועסיסיים בגוש חלב.

ביוני נסענו בעזרת רכבת ישראל לתל אביב ושם נפגשנו עם אומני רחוב וגרפיטי בתחנה המרכזית החדשה ועם היוצר האהוב אריק איינשטיין שהלכנו בעקבות אבני דרך בחייו.

זהו, הסתיימה לה שנה.

האם כבר הבנתם איזו מכפות רגליכם  היא כף הרגל הימנית? האם כבר החלטתם באיזו רגל להתחיל לצעוד?

יש למה לצפות בעונת הטיולים החדשה שתתחיל באוקטובר 2017.

להתראות בטיולים – כולם מוזמנים!

 ועד מועדון הזהב: מרגיט, רחל, נורית, טובה ועליזה


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן