כנס עמותת “מעלות הירוקה”


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
נירית אושר

בגבעת האורנים הולכת להיבנות קהילה איכותית, המורכבת ברובה מיוצאי כפר ורדים.

כפרניק  הירוקה כנס עמותת "מעלות הירוקה"

בגבעת האורנים הולכת להיבנות קהילה איכותית, המורכבת ברובה על יוצאי כפר ורדים.

 

לאחרונה התקיים בבית קפה מארג בכפר ורדים, כנס אסיפה כללית של עמותת מעלות הירוקה, שבונה פרויקט של 68 יחידות דיור בגבעת האורנים במעלות. בכנס השתתפו רוכשי הדירות, נציגים ממשרד עו"ד דוד זעירא ושות' מרמת גן המלווה את הפרויקט, רואה חשבון העמותה דביר גינצבורג, נציג חברת הניהול והפיקוח שריר איינשטיין והיזמים עו"ד טל אטיאס ואסף סוחריאנו, בעלי חברת גליל מגורים, שגם תיכנס למכרז הקרוב ליחידות דיור נוספות בגבעת האורנים.

 

הכרות עם השכנים העתידיים

כל רוכשי הדירות הגיעו, ובהזדמנות חגיגית זו ניצלו את המפגש המשותף על מנת להכיר את השכנים העתידיים ולהתרשם כי הולכת להיבנות קהילה איכותית, שמורכבת רובה על יוצאי כפר ורדים. מסתמן כי אוכלוסיית רוכשי הדירות בגבעת האורנים מאופיינת הן בזוגות צעירים, שלרוב הינם בנים ממשיכים של תושבי כפר ורדים הוותיקים והן בזוגות בני 60 ומעלה מכפר ורדים שמחפשים שינוי בשלב זה בחייהם. בדרך כלל מדובר על רצון לצמצם את גודל הבית. רוכשי הדירות רוצים ויכולים לעבור לדירות קטנות יותר במחירים נוחים, לשלם ארנונה נמוכה משמעותית ועדיין ליהנות מאותה איכות חיים על גבעה ירוקה כמו בכפר ורדים.

 

תכני הכנס

הכנס עסק בנושאים הקשורים לשלבים הבאים בתהליך. לדיירים הוצגו השלבים בהם נמצא הפרויקט וצפי התקדמות בניית שבעת הבניינים של פרויקט מעלות הירוקה.

כמו כן, קיבלו המשתתפים הסברים על תהליך המכרז לקבלן ביצוע של הפרויקט. בנוסף, עודכנו כי בימים הקרובים יוגשו התוכניות הסופיות לוועדה המקומית על מנת לקבל היתר בנייה  ובהמשך לכך תחל בקרוב הבנייה בפועל.

 

רשמים מהכנס

עו"ד טל אטיאס, מבעלי חברת גליל מגורים מסכם: "הכנס של עמותת מעלות הירוקה שהתקיים במאר"ג כפר ורדים היה מוצלח מאוד. רוב הרוכשים שהגיעו לכנס היו מאוד מרוצים מהתכנים שהוצגו ומההסברים השונים של אנשי המקצוע. המשתתפים קיבלו תשובות לשאלות שמעסיקות אותם, הסברים על השלבים הבאים בתהליך הבנייה והתקדמות הפרויקט. במסגרת ההסברים הוצג האופן בו ישתלב הבנק המלווה את הפרויקט. בסיכומו של דבר, היתה אווירה חיובית ביותר, סימן מבטיח לבאות".

 

**

כתבה פרסומית

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן