כביש 6, גז ופסולת


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

אשכול גליל מערבי בתכנית אב ותכנית מתאר אזורית בשיתוף אורי אילן והועדה המחוזית

כפרניק DSC_8286 כביש 6, גז ופסולת

אשכול גליל מערבי בתכנית אב ותכנית מתאר אזורית בשיתוף אורי אילן והועדה המחוזית לתכנון ובניה

 

אשכול רשויות גליל מערבי השיק לאחרונה מהלך מהפכני בתחום התכנון והבנייה, בשיתוף אורי אילן, יו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובניה בצפון וועדות התכנון המרחביות בגליל.

בישיבה בה השתתפו ראשי ערים ומועצות, מהנדסים ברשויות, נציגי משרדי ממשלה, ארגונים אזוריים ונציגי ציבור ויו"ר הועדה מחוזית, הוחלט על הקמת מאגר מידע תכנוני באשכול רשויות גליל מערבי, המשותף לכל הגורמים וכן על הכנת תכנית אב לגליל המערבי ועד תכנית מתאר אזורית.

כלל הגורמים החליטו לדרוש שיתוף פעולה של שלושה משרדים ממשלתיים – תחבורה, הגנת הסביבה ואנרגיה – בנושאים בהם יש יתרון וערך מוסף לתכנון האזורי באמצעות אשכול רשויות כמו כביש 6, הקמת מתקן לטיפול בפסולת והגעת גז טבעי לגליל.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא ויו"ר אשכול גליל מערבי: "לפני עשור, כשפעלתי יחד עם חברי ראשי הרשויות, היה לנו ברור שחלק משמעותי בשיתוף האזורי יהיה סביב תכנון ובינוי של תשתיות ציבוריות שונות. כבר היום, היכל התרבות במעלות-תרשיחא הוא היכל תרבות אזורי המשרת גם את תושבי שאר המועצות באזור. לשמחתי, בשנים האחרונות משרד האוצר ומשרד הפנים מבינים את הפוטנציאל בשיתוף פעולה אזורי ויו"ר הועדה המחוזית, ואורי אילן, מוביל בעצמו במוסדות התכנון את הנושא".

 

צילום: RITVO PHOTOGRAPHY.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן