חנוכת היכל הספורט


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

לאחר איגום המשאבים: השלמת אולם של 1,700 מ"ר, חדרי חוגים, מלתחות ויציע ל-500 איש

כפרניק IMG_1858_2 חנוכת היכל הספורט

לאחר איגום המשאבים: השלמת אולם של 1,700 מ"ר, חדרי חוגים, מלתחות ויציע ל-500 איש

 

בטקס מרגש שהתקיים היום (8/5), נחנך מבנה "טוטו פיס" לקהילה ולספורט בכפר ורדים. האירוע החגיגי נערך במעמד: ראש המועצה המקומית סיון יחיאלי, מנכ"ל מפעל הפיס עמרי לוטן, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, מפקח מנהל הספורט מחוז חיפה במשרד התרבות והספורט אמין סאלח, מנהל קרן המתקנים יואל שביט, חברי ועובדי מועצה, תלמידים ותושבים.

בניית היכל "טוטו פיס" בכפר ורדים, התאפשרה הודות לתקציבים שאוגמו ממפעל הפיס, המועצה להסדר ההימורים בספורט-הטוטו, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, משרד הבינוי והשיכון, החברה פיתוח כפר ורדים והמועצה המקומית.

היכל "טוטו פיס" לקהילה ולספורט כפר ורדים, הוקם בשטח של 1,700 מ"ר וכולל אולם מרכזי ובו מגרש כדורסל/כדורעף  תקני, לצד חדרי ספח, מלתחות, מבואה ויציע המונה 500 מושבים. האולם ממוזג. היכל הספורט משמש בשעות הבוקר את בתי הספר אמירים ותפן ואחה"צ משמש את מחלקת הספורט של המרכז הקהילתי. בחדרי הספח מתקיימים חוגים לאורך כל היום.

 

 

כפרניק IMG_1858_3 חנוכת היכל הספורט

 

 

ראש המועצה הודה בדבריו לגופים התורמים, לאדריכל אריה דרור ולכל הצוות שעבד על הפרויקט. לדבריו, עד לפני שנים ספורות כל 8 קבוצות הכדורסל של הכפר התאמנו ושיחקו ב"בלון קרקס", ועכשיו מצטרף לאולם בבית ספר קשת, היכל ספורט חדש ואיכותי בקריית החינוך של אמירים-תפן. הוא הדגיש את המאמץ המיוחד באיגום המשאבים מהגורמים השונים.

עמרי לוטן מנכ"ל מפעל הפיס, ציין  כי מטרת שיתוף הפעולה עם הטוטו היא לאגם משאבים ולהבטיח בניית מתקני ספורט איכותיים ועל פי תו תקן בינלאומי, שיאפשרו לקיים משחקי ליגה ותחרויות ספורט בינלאומיות. כמו גם, חוגים טכסים, אירועים וחגיגות לרווחת התלמידים והקהילה, וזאת תחת קורת גג אחת. לוטן, תושב כפר ורדים בעבר, אמר כי מרגיש "בבית" והתפעל מתנופת הפיתוח.

(בלי קשר: היום התפרסם דו"ח חריף של מבקר המדינה על מפעל הפיס….)

איציק לארי, מנכ״ל הטוטו אמר כי בשנים האחרונות, הטוטו שם דגש מיוחד על קידום הספורט, דווקא בקרב הילדים והנוער, ובעיקר בפריפריה – בשאיפה להעניק הזדמנות לכל ילד וילדה לעסוק בספורט באזור מגוריו, כאשר מרכז טוטו פיס לספורט שנחנך בכפר ורדים, הוא דוגמא מצוינת לכך. הוא שיבח את יחיאלי כי דחף וקידם את הקמת מרכז הספורט, הפעיל כ-14 שעות ביממה.

"מרכז הספורט מצטרף למתקני הספורט הנוספים שהטוטו סייע בהקמתם בכפר ורדים, ביניהם מגרשי ספורט משולב ואולם הספורט בבית הספר קשת", אמר לארי. "אנו בטוטו נמשיך להשקיע בספורט בעיקר בפריפריה, ונמשיך לשתף פעולה עם מפעל הפיס על מנת להבטיח שעוד מרכזי ספורט כאלה יקומו בכל רחבי הארץ".

יואל שביט, מנהל קרן המתקנים של הטוטו, התפעל מאיכות היכל הספורט וציין את רמת האחזקה הגבוהה. האולם, שפעיל כבר כשלושה חודשים ב"הרצה", נראה כמו חדש וללא שחיקה.

את הטקס הנחתה תושיה סוחריאנו ותלמידי אמירים ותפן הופיעו בקטעי מוזיקה ושירה.


0 תגובות

  1. כדורשת נשים הגב

    הפעלת מיזוג באולם – כדורשת

    ….. ! מקומם!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן