חנוכה בפורום האמנים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
דינה שחר

מדליקים נר חנוכה, מרעננים תצוגה בגלריה, נפרדים מאביעד כהן ומתככנים תערוכה ל-70 לישראל

כפרניק ds8 חנוכה בפורום האמנים

 

מדליקים נר חנוכה, מרעננים תצוגה בגלריה, נפרדים מאביעד כהן ומתככנים תערוכת 70 לישראל

 

 לכבוד חג החנוכה הוחלפה התצוגה בגלריית אמני כפר ורדים ונוספו אמנים חדשים, במקום האמנים שהחליטו לסיים בשלב זה את הצגת עבודותיהם. ההחלפה מתבצעת פעמיים בשנה ומטרתה לרענן ולאפשר לאמנים נוספים להציג.

 

 

כפרניק ds8_0 חנוכה בפורום האמנים

 

 

בין האמנים שהתווספו: הצורפת תיקי כהן, שהגיעה לא מכבר לכפר וצברה מוניטין בתחום הצורפות. את מלאכת הצורפות למדה תיקי מאביה, שהיה צורף נודע עוד בארץ מוצאו תימן. עוד הצטרפה לגלריה: אורית רייך והפעם בסדרה של הדפסים. אורית הציגה בעבר בתמונות שצילמה וגם כאלה שציירה.

כמעט כל האמנים חידשו את תצוגותיהם ושיוו לגלריה מראה צבעוני ומשובב. כיום מציגים בגלריה האמנים: סו גודמן, דניאלה ברנע, נעמי גנזר, נורית לשד, מרים שטרן, מירה קרן, צמרת וכנהוזר. אסתי כץ, דינה שחר, שוש ברודצקי, אביגיל ויצחק יורש, תיקי כהן, אבנר רביב, נחומה לאורר, אורית רייך, מרגיט שפטלוביץ , עפרה אביגד , רינה סטרוד, מרג' רוסק ומירי כספי.

ביום ראשון  התקיימה, לכל המשתתפים בגלריה ,הרמת כוסית והדלקת נרות. במפגש זה הודו אמני הגלריה לראש המועצה סיון יחיאלי, לתושיה סוחריאנו ולאביעד כהן, שנפרד מאתנו ומסיים את תפקידו כמנכ"ל מ.מ כפר ורדים.

אביעד סייע לאמנים בתערוכות ובירידים, ותמיד נענה לבקשותיהם. מאחלים לו הצלחה ומזל טוב בהמשך דרכו.

התוכניות הבאות של האמנים: לקראת שנת השבעים למדינה, יופק מייצג בנושא "פסיפס ישראלי". במיצג זה יפיקו האמנים יחד עם התושבים הוותיקים יצירה שתספר על הקורות אותם ואת המדינה בשבעים השנים שעברו.

עוד צפויה תערוכה של אמני הכפר לקראת שנת השבעים. פרטים יובאו בהמשך.

הגלריה פתוחה בימים: שישי ושבת בין השעות 11.00-14.00

הציבור מוזמן.

קבוצות או בודדים, המעוניינים לבקר בגלריה, מוזמנים להתקשר: 052-2808253.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן