זרעי אהבה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
טליה בת אור

לזרוע זרעים של אהבה לרוח. וגם על מעון לכלבים, מיחזור גרוטאות, אור, שמחה ועוד.

כפרניק tom11 זרעי אהבה

לזרוע זרעים של אהבה לרוח. וגם על מעון לכלבים, מיחזור גרוטאות, אור, שמחה ועוד

 

כדאי בחיוך לברך ברכת שלום לכל, להושיט יד, לנהוג בסובלנות ולחשוב טוב, לקבל (הרי כולנו שונים ואחרים, כמה נפלא ולמה להסתיר זאת?).

מה קודם למה? שירות של אהבה או של להרוויח? אפשר גם וגם, אולי.

אך מה המניע למתן השירות? הרצון לתת? לאהוב? לכבד להזין להאיר?

במילה רווח מצויות האותיות רוח, רוחניות שהיא קודם כל אהבה ויושרה.

אם כך מה באמת עומד לנגד עינינו במתן השירות לזולת שהוא גם אנחנו?

הרעיונות או החשיבה שאני מבקשת לפזר אינם חדשים, חלקם מיושמים בחלקי היקום השונים או בקבוצות קטנות.

כשהייתי ילדה קטנה הגעה לירח הייתה מדע בדיוני, ליקום ולאבולוציה האנושית יש את הקצב שלה להשתנות, ואני שייכת לרואי היופי והמתפעלים הגם שכואבת אני סבל האסונות והעוול המתרחשים.

כבר נאמר שהמניע הגדול של בני אנוש הוא הפחד ההישרדותי. איך נתגבר עליו ונהפוך אותו לאהבה גדולה?

מתוך רעיונות שגאו בי בחרתי כמה:

 

מעון לכלבים ("בייתון לכלבלב")

רבים בכפר ורדים אוהבי הכלבים אך מה קורה לחלקם בזמן שהמשפחה יוצאת לעבודה לימודים ועוד. מי משגיח, נותן תשומת לב, מטפל בצרכיהם?

כדאי שיהיה מקום/מעון שיש בו את כל התנאים המתאימים, כולל השגחה וטרינרית, תשומת לב אוהבת של מטפלים, טיולים, חברים למשחק ושאר הצרכים ההומניים שהיצורים המתוקים הללו זקוקים להם שהרי נאמר כי הכלב הוא חברו הטוב של האדם.

 

מפעל למיחזור גרוטאות ("גרוטאון")

הקמת מפעל "גרוטאון" להפיכת גרוטאות בית (רהיטים, כלי נוי, צעצועים ועוד), למוצרים שימושיים איכותיים מיוחדים לשימוש חוזר, לחפצי אומנות כמו פסלים בטבע, בגנים, בתחנות ובחורשות.

מה שמאפשר העסקת בעלי מקצוע כגון נגרים, מסגרים, רפדים אומנים ומעצבים.

 

 בית התפתחות לאור ושמחה

התנתקות חלקית או מלאה משיטת החינוך המקובלת הממוסדת. (כבר מוכרים בעולם בתי ספר פתוחים דמוקרטיים ואחרים). בית לימוד שיהפוך לבית התפתחות לאור ושמחה ובמקום הישגיות ותחרותיות. כיוונון ליצירתיות ייחודיות  ולחשיבה עצמית, מימוש הפנימיות העשירה שבכל ייצור אנושי. ביטול חדרי לימוד למול מורה, ומעבר לצוותיי עניין עם מדריך וחונכים, לימוד חקירתי המבוסס על עניין אמיתי ובחירה, הקניית תכנים של חיברות וכבוד הדדי, העשרה בתרבות העולם וכלים של שפה ויכולת למידה עצמית. הלומד הוא תושב כדור הארץ שבו כל אדם זכאי לחיות בכבוד במימוש, בשלווה ושלום.

אחריות וחשיבה בדבר הקטנת אוכלוסיית העולם, להבאת צאצאים לעולם היכול לתת להם חיים של מימוש אושר ואיכות ,הורות טובה. בריאת מציאות של בטחון פנימי ואמון.

 

גני פירות וירקות

אקנח בגנים של ירקות ופירות ללא ריסוס וללא "התערבות מדעית" וכל מה שלוקח מהמזון את טעמו הנפלא, ריחו ואיכותו המזינה. גנים שיוקמו בכל מרכזי הישובים, ויהיו נגישים לכל אדם ויוצעו לרכישה במחיר סביר.

 

בברכת אהבה ושמחה וטוב לכל!

שלכם תמיד טליה בת אור

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן