“השקט” הסתיים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

פריצות בחרצית, משמר השכונה, מריחואנה באבירים, צייד ציפורים ביאנוח, אכיפה בבירנית-אלקוש

כפרניק WhatsApp Image 2018-07-01 at 14.09.50 "השקט" הסתיים

פריצות ברחוב חרצית

 

משמר השכונה

 

מריחואנה באבירים

 

צייד ציפורים ביאנוח

 

אכיפה מוגברת בכביש בירנית-אלקוש

 

**

 

לאחר כשלושה וחצי חודשים "שקטים", בסוף השבוע היו שלוש פריצות ברחוב חרצית בכפר ורדים שבוצעו בלילה בין שישי לשבת, בין השעות 22:30 – 02:00 לבתים שבעליהם לא שהו בבית. הפורצים נכנסו דרך דלתות הזזה.

קב"ט המועצה, תושיה סוחריאנו, פרסמה תזכורת ובקשה לדווח על כל רכב/אדם חשוד ולנהוג על-פי ההמלצות, במיוחד במהלך חופשת הקיץ:

• לידע את השכנים / חברים על היעדרות ממושכת. בקשו מהם להיות עירנים, להיכנס לחצר האחורית ולהדליק מידי פעם את האור בביתכם, על מנת לתת "תחושת חיים" בבית.

• המקום הראשון אליו מגיעים הפורצים לרוב הוא חדר הארונות או ארונות בגדים. הקפידו לא "להחביא" במקומות אלו דברים בעלי ערך / כסף.

• הקפידו לא להשאיר באופן גלוי לעין מכשירים "מושכי תשומת לב" כמו מחשב נייד, אייפד וכו'

• במידה ובביתכם מותקנת דלת סורג לחצר/ כניסה אחורית– ודאו שהיא מסיבית ואינה ניתנת לעקירה בהינף יד .

• במידה ובביתכם מותקנת דלת "פלדלת" – הקפידו לעשות בה שימוש נכון ולנעול אותה היטב. כך גם את כל שאר החלונות והדלתות.

• במידה וביתכם מוגן ע"י מערכת אזעקה – בדקו עם המתקין את מיקום הגלאים וסוללת הגבוי. הפורץ, כבר בדרכו למערכת, אמור להתגלות ע"י הגלאים. במידה והוא מנתק את מערכת האזעקה, אמורה להתקבל קריאה במוקד.

• אל תשאירו מפתחות בדלתות מהכיוון הפנימי שלהן ( המפתחות מקלים על הפורצים להימלט במהירות).

חשוב ביותר להודיע לנו/ למשטרה בטלפון 100, בזמן אמת על כל תנועה חשודה של רכב/ אדם. כל הודעה שלכם נבדקת ומטופלת באופן מידי.

 

עוד מסרה סוחריאנו, כי לאחר תהליך ממושך, בשיתוף משטרת ישראל, הוקמה יחידת "משמר שכונה". היחידה כוללת קבוצת מתנדבי כפר ורדים אשר עורכים סיורים משותפים עם המשטרה. מתנדבים נוספים המעוניינים לשמוע פרטים ולהצטרף לקבוצה מוזמנים לפנות לסער 052-4296702.

 

בנוסף: ביום שלישי הקרוב 17.7.18, בשעות הבוקר, יתקיים תרגיל חירום, שנקבע מראש, במרכז ההפעלה בכפר ורדים. המוקד יענה לפניות חירום בלבד, בישוב תורגש תנועת רכבי חירום.

 

 

 

 

כפרניק WhatsApp Image 2018-07-01 at 14.09.50_0 "השקט" הסתיים

 

 

 

שוטרי תחנת מעלו"ת פעלו לאחרונה באבירים כנגד חשודים בגידול סמים: על גג ביתם של זוג חשודים תושבי המקום בשנות הארבעים לחייהם נתפסו כ-100 שתילי מריחואנה. החשודים נעצרו לחקירה ויוגש כנגדם כתב אישום.

 

שוטרי תחנת מעלו"ת, ביחד עם רשות הטבע והגנים, פעלו כנגד תושב הכפר יאנוח בחשד כי צד ציפורים מוגנות באופן בלתי חוקי. בחיפוש בביתו נתפסו מספר ציפורים מוגנות שהועברו לפקחי רשות הטבע והגנים, והחשוד עוכב לחקירה.

 

בסוף השבוע בוצעה פעילות ממוקדת יזומה בכביש 8944 (בירנית אלקוש) כנגד אופנועים ורכבים משופרים אשר מנצלים את הפיתולים והישורות בכביש לנהיגה "ספורטיבית" מהירה המסכנת את חייהם את חייהם וחיי משתמשים אחרים בדרך ופוגעת באיכות חייהם של תושבי האזור.

במסגרת הפעילות הוצבו במקום 11 מצלמות טקטיות שצילמו את המתרחש בכביש ותיעדו את הנהיגה הפרועה. המצלמות בעלות רזולוציה גבוהה משדרות את תיעוד העבירות און ליין ובהמשך נשלחים לעבריינים דוחות תנועה בדואר.

כביש 8944 מוכר לרוכבי אופנועים ורכבים ספורטיבים אשר מגיעים אליו מידי שבת מכל הארץ. בשל כך נערכים בכביש מבצעי אכיפה לעיתים קרובות. בעקבות הצבת המצלמות במהלך השבת נרשמה ירידה חדה בקרב הנהגים והאופנוענים שהגיעו למקום.

 

היום לפנות בוקר (15/7/18), בכפר ראמה, נורו יריות לעבר ניידת משטרה שחנתה במקום. כתוצאה מהירי נגרם נזק לניידת. שוטרי משטרת ישראל הוקפצו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע.

 

היום (15/7/18) נתקבלה הודעה במשל"ט צפון על שריפת קוצים בהר כמון למקום הוזנקו ארבעה צוותי לוחמי אש מתחנה אזורית גליל מרכזי בפיקודו של רב רשף שמוליק פרנק. עקב בעיות גישה הוזנקו ארבעה מטוסים מטייסת "אלעד".

 

צילומים: דוברות משטרת ישראל.

 

למי שפספס: ידיעה קודמת על מעשים מגונים בכפר.

 

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן