הקיץ בעיצומו!


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

תנועות הנוער, "המתחם", עבודה, הר מירון, קיאקים, סיירת הורים, פעילות למסיימי ו', ימי כיף ועוד.

כפרניק no הקיץ בעיצומו!

תנועות הנוער, "המתחם", עבודה, הר מירון, קיאקים, סיירת הורים, פעילות למסיימי ו', ימי כיף ועוד.

 

מחלקת הנוער במרכז קהילתי כפר ורדים מסכמת עשייה מרובה במחצית הראשונה של החופש הגדול:

מחנות הקיץ של מרבית תנועות הנוער התקיימו בנוסף ל-3 שבועות של פעילות אינטנסיבית במתחם הנוער.

ה"מתחם" כולל את מקום ההתכנסות והבילוי של בני ובנות הנוער בחופשת הקיץ, ממוקם בכיכר 9 ופועל מידי יום בשעות הלילה. במתחם: פינות ישיבה, משחקי שולחן, מזנון מוזל, שולחן וטורנירים של פינג פונג, כדורעף ועוד. בנוסף, ה"מתחם" מקיים מגוון פעילויות, ניבנה ומנוהל על-ידי בני הנוער.

 

 

כפרניק no_0 הקיץ בעיצומו!

 

 

בנוסף לפעילויות ברחבת המתחם יצאו הנערות והנערים לטיולים שונים וביניהם שיט קיאקים ובטיול זריחה להר מירון.

טיול הזריחה, אשר התקיים בפעם הראשונה במחלקת הנוער של מרכז קהילתי כפר ורדים, כלל יציאה בשעות הערב, ארוחת ערב סמוך לבית ספר שדה מירון, הדלקת מדורה ופעילויות לילה שונות. ב-4 לפנות בוקר ובלילה נטול ירח החלו בני ובנות הנוער לטפס בהדרכתו וליוויו של עופר יעקב, בין עצי הקטלב והארזים עד לשביל הפסגה משם ראו את הזריחה עולה מעל הרי הגולן, הגליל והחרמון. לאחר ארוחת בוקר קלה חזרו לכפר עייפים אך מרוצים.

עופר יעקב כתב על הטיול: "מדורה, אהוד בנאי בבלוז כנעני התנגן לו ברקע ובשעה 4:30 לפנות בוקר, כמו חיילים, בחושך תדריך קצר – התחלנו לטפס אל פסגת הר מירון לראות את הזריחה… פעילות כמו פעם סביב המדורה – הפשוט מנצח".

בהמשך הקיץ צפויים עוד מספר טיולים וביניהם נסיעה לימית 2000, עיר הנוער בעכו ולונה פארק תל אביב.

בשונה משנים קודמות, השנה נבנתה תכנית ייחודית למסיימי כיתה ו' אשר אינם לוקחים חלק בפעילות המתחם. את הפעילות מדריכה טל מזרחי בסיוע של מטר מטס ויונתן ברוש אשר נפגשים עם הילדים פעמיים בשבוע לפעילות שונות כגון: בישולי שטח, יום מים, חפש את המטמון ופעילויות נוספות. ההפרדה הגילאית מאפשרת מיקוד בפעילויות המותאמות לגילאים השונים הן בתכנים והן בשעות הפעילות.

מלבד פעילות המתחם גם פרויקט העסקת הנוער בשיאו. השנה נרשמו כ-200 בני נוער אשר שובצו לעבוד כעוזרי הדרכה בקייטנות, בגני הילדים, בשיפוצים ואחזקה ובבתי הספר. מדובר בפרויקט ייחודי לכפר ורדים המאפשר לכל נער/ה מגיל 14 ומעלה לעבוד בחופשת הקיץ.

העשייה במחלקת הנוער מתקיימת הודות לרכז הנוער בועז בן פורת, מדריכת הנוער טל מזרחי וכל מועצת נוער השותפה המלאה להצלחת המתחם והפעילויות השונות.

לפני שבועיים יצא לדרך גם הסיור הראשון של סיירת ההורים. את הסיירת מובילה קרן מרקו וכעת עיקר הפעילות מתקיימת בסופי שבוע, כשמטרתה העיקרית היא לייצר תחושת מוגנות עבור בני הנוער – נשמח להצטרפות הורים  להורים נוספים לסיירת לסייע ולהשפיע !


0 תגובות

  1. נער הגב

    רכז נוער
    עפ הצילומים
    דב טל מונה לרכז הנוער החדש
    לסיון הפתרונים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן