הצגות מרגשות


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
ניב וזהבה

זהבה קרן וניב פיבושביץ: הצלחה גדולה להפקות הסיום של מגמת התיאטרון באמירים. תודה לפאינה ואירית.

כפרניק IMG_20170427_213406 הצגות מרגשות

זהבה קרן וניב פיבושביץ: הצלחה גדולה להפקות הסיום של מגמת התיאטרון באמירים. תודה לפאינה ואירית.

 

בוגרי מגמת תיאטרון של "אמירים" בהפקות סיום מרגשות.

כתבה: זהבה קרן.

קהל גדול של הורים, מורים ותלמידים, שגדש עד אפס מקום את האולם במתנ"ס גרס שבמעלות, היה שותף לחוויה תיאטרלית מטלטלת: תלמידי י"ב, בוגרי מגמת תיאטרון ב"אמירים" כפר ורדים, נתנו את הפרשנות הרעננה שלהם לשני מחזות מוכרים ורלוונטיים לכל מקום וזמן: "משחקים בחצר" ו"קונצרטה לשמונה".

בשתי ההפקות הללו ניכר היה החיבור האישי של התלמידים לנושא.

הקהל נחשף לדילמות ולקשיים של הגיבורים באמצעות שפה תיאטרלית ייחודית. חפצים יומיומיים שעוצבו בצורה ייחודית הוארו לפתע באור חדש, שהעמיק את המשמעות העולה מהם.

מחיאות הכפיים הסוחפות, שמילאו את האולם עם סיום ההצגות, לא הותירו ספק:

ההפקות היו מקצועיות ומקוריות והצליחו להותיר את חותמן בליבות הצופים.

יישר כוח לבוגרים המוכשרים: חן אלחמיאס, ניב פיבושביץ, גל פקו, עידו בר, יהונתן אסף, רועי אור, עמית שוקרון, קורל זינטי ורינה גורן; ולמורות המסורות פאניה גרינשפון ואירית רצ'בסקי .

 

בוגרים ובוגרות יקרים ויקרות, כולנו מקווים לראות אתכם על בימות התיאטרון גם בהמשך.

תודה על החוויה!

 

כפרניק IMG_20170427_213950_HDR הצגות מרגשות

 

**

הפקות י"ב, פרויקט הגמר של המגמה

כתב: ניב פיבושביץ, תלמיד י"ב, בוגר המגמה

תמה והסתיימה תקופה שבה בה התפתחנו, למדנו, התאהבנו והתנסינו באומנויות הבמה. במהלך השנה העלנו קטעים ממחזות ישראליים, שם חווינו טעימה קטנה מקסם הבמה. לאחר סיום השלב הזה התחלנו לעלות רעיונות לבחירת מחזות להפקות הסיום. המחזות שנבחרו הם: ״קונצרטה לשמונה״ ו״משחקים בחצר האחורית״. שני המחזות האלה עוסקים בנושאים כואבים ורגישים בחברה. לאחר מכן יצאנו לדרך, להוטים ומתלהבים להשתמש בכלים שקיבלנו להפקת היצירות שבחרנו.

אין ספק שזו הייתה תקופה שבה נאלצנו להתמודד עם לחץ מסיבי של חזרות, צילומים ובמקביל -הרבה מבחנים בביה"ס. כל אחד מאיתנו ביצע את התפקיד ההפקתי שלו ותרם להצלחתה של ההפקה. במהלך הבימוי של ״קונצרטה״, חוויתי תהליך מדהים של יצירה, החל מהפרטים הגדולים אל הפרטים הקטנים, מרעיונות שהיו עדיין באוויר להתגשמותם הממשית. הקסם שעליו דיברו מורות התיאטרון האהובות שלנו התחיל לעבוד ולהתממש לנגד עיניי. רגע האמת הגיע, ואנחנו חשנו גאים ונרגשים להציג את יצירתנו.

 

הקהל התמוגג והזדהה עם ההצגות, הוא הבין שמול עיניו הוצג דבר קצת שונה מהפעמים הקודמות, באופן מתוכנן פעלנו כדי לשתף את הקהל בסיטואציות שגם בחיים האמיתיים קורות בקב בני נוער, רצינו לתת להם להרגיש שהם לוקחים חלק בהצגה, מסוגלים להיכנס לעולם הפנימי של הדמויות וכתוצאה מכך יוכלו לקבל זווית ראיה חדשה.

אני מרגיש שהצלחנו לגעת בלב הצופים, ואף הצלחנו ליצור יצירות איכותיות במגמת תאטרון של בית הספר "אמירים" שבכפר ורדים.

אנו רוצים להודות לפאניה גרינשפון ואירית רצ׳בסקי על תקופה מדהימה שאפשרה לנו להגיע כך אל קו הגמר. אין לי ספק שנשמור על קשר גם בהמשך דרכנו, ונקפיד כבוגרי המגמה להגיע ולצפות גם בהפקות של המחזורים הבאים אחרינו.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן