הנאים השכנים החדשים


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אביבה זוהר

חוויות מרחוב רותם: נפרדנו מרות ניסים. התחדשנו בג'יהאן ואהרון נעאמנה, זוג נדיב, יפה ואופה.

כפרניק hg הנאים השכנים החדשים

חוויות מרחוב רותם: נפרדנו מרות ניסים. התחדשנו בג'יהאן ואהרון נעאמנה, זוג נדיב, יפה ואופה.

 

 

ברחובנו הותיק, רותם, זכינו בשנים האחרונות בכמה משפחות צעירות ונחמדות שהורידו לנו את הגיל.

בשנה זו נפרדה מאיתנו רותי ניסים. פגשנו זוג נחמד ונמרץ ששם לו למטרה לשפץ את הבית והחצר במהירות האפשרית. הפועלים עבדו ללא הפסקה בהדרכתה של בעלת הבית. כל צוות והתמחותו.

החצר התרוקנה מכל העצים והשיחים שצמחו בה מעל 30 שנה. הגנן הביא עמו חדשנות בגינה ששינתה את פניה, והבית שהיה חבוי בצמחיה, נגלה ביופיו.

כמובן שלכל שיפוץ מתלווה רעש, אבק ובכניסה ניצב נגרר ענק להכיל את כל הג'אנק. ידוע שזה זמני, לכן יש לנהוג בסבלנות. היום אתה ומחר אנחנו.

יש להודות שהבית הוסיף עוד נקודת חן ברחוב. קיבלנו את השכנים בשמחה. עוד הספקתי לברכם עת נכנסו לביתם לפני שנעלמתי מהרחוב לכ-3 שבועות.

 

 

כפרניק hg_0 הנאים השכנים החדשים

 

 

שמם ג'יהאן ואהרון נעאמנה. אהרון ומשפחתו גרו בשוודיה מעל 35 שנה. תמיד עסק כשף במסעדות האיטלקית שלו. לאחר שנפרד ממשפחתו (פרק א'), המשיך עם אשתו ג'יהאן, עד החלטתם לשוב לארץ ולגור בכפר ורדים.

בבעלותם מסעדה איטלקית בחיפה. אהרון ממשיך ליישם את אהבתו במטבח ורעייתו שותפה לכל דבר. כל יום יורדים לחיפה ונהנים מביתם בימי ראשון.

בביקור משפחתי אצלי במחלקה, בשבת, הצעתי לזוהר ואחותו לאכול במסעדה האיטלקית של השכנים. ג'יהאן שמחה לבואם. הם זכו להכנסת אורחים מיוחדת וליחס חם. אהרון השף הכין את מנות הבית בשפע ובאהבה.

צר היה להם לשמוע שעדיין אני בבית החולים. הם התעקשו שהאירוח על חשבון הבית. לא עזרו שכנועיו של זוהר. ג'יהאן שאלה לשלומי, הבטיחה שכשאשוב הביתה, תזמין אותי לארוחה בביתה.

 

כתובת המסעדה – טרטוריה ונציאנה. שער פלמר 2

טלפון. 053-9384434  

יום ראשון ושני סגור.

 

 


0 תגובות

  1. אהרן פריאל הגב

    המון בריאות לאביבה וברכות לשכנים החדשים שלנו אהרן וג’יאן.
    חצר מופלאה ויפה הקימו השניים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן