המשטרה במעלותרשיחא


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

כתב אישום ליורים, גניבת ארנק, 46 שתילי מריחואנה, סיום מיל"ה ורכבים משופרים

כפרניק WhatsApp Image 2018-06-12 at 22.41.02 המשטרה במעלותרשיחא

גנבת ארנק והשבתו, 46 שתילי מריחואנה סיום מיל"ה וכרגיל: רכבים משופרים

 

עדכון: צוות חקירה מיוחד של מרחב כנרת סיים לאחרונה את מלאכת איסוף הראיות כנגד שני אחים, בני 35 ו-26, תושבי תרשיחא, בגין עבירות בנשק וירי באזור מגורים. פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 31.5.18 סמוך לשעה 15:30 התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על ירי באוויר בשטח בנוי בתרשיחא. שוטרים הוזנקו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה וסריקות לאיתור החשודים במעשה.

עם התפתחות החקירה עוד באותו היום שבו בוצע הירי אותרו הנאשמים והם נחקרו ונעצרו.

בחקירה נמצא כי השניים הסתירו בקרבת ביתם תת מקלע מאולתר טעון במחסנית ובתוכה כדורים בקוטר של 9 מ"מ. ביום הירי הגיעו הנאשים למקום המסתור, הוציאו מתוכו את תת המקלע ונסעו ברכב שברולט סילברדו לרחבת החניה הנמצאת בין הבית שלהם לבין ביתו של השכן.

הנאשמים הוציאו את הנשק והנאשם המבוגר ירה באמצעותו מספר יריות ונתן אותו לנאשם השני שיחזיר אותו למקום המסתור.

לאחר חקירה מאומצת אותר מקום המסתור של התת מקלע ושם נמצאו שני רובים מאותרים מסוג "קרלו".

מעצרם של שני הנאשמים הוארך מפעם לפעם ע"י בית המשפט לבקשת המשטרה, ובסיום חקירה יסודית הוגש נגד שני הנאשמים כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

לידיעה המקורית!

 

**

 

* לפני מספר ימים נגנב ארנקה של אישה מבוגרת בעת שעשתה קניות בחנות במעלות. היא הניחה את הארנק בסמוך לדלפק, ותוך שניות נעלם על-ידי חשודה שהייתה במקום. לאחר פעילות חקירתית מאומצת, זוהתה החשודה על ידי ניידת שיטור עירוני והארנק הגנוב ברשותה. הארנק הוחזר לבעליו עם כל תכולתו והחקירה נמשכת.

 

 

כפרניק WhatsApp Image 2018-06-05 at 14.32.51 המשטרה במעלותרשיחא

 

 

* במהלך פעילות יזומה של יחידת השיטור העירוני עוכב לבדיקה אדם אשר עורר את חשדם של השוטרים. בחיפוש על גופו נתפסה מריחואנה, ובתשאול ראשוני הודה האיש כי הוא מגדל בביתו סמים. בחיפוש בביתו נתפסו 46 שתילי מריחואנה והוא נעצר לחקירה בתחנה ובהמשך יוגש כנגדו כתב אישום.

 

* בשבוע שעבר נערך טקס סיום פרויקט מיל"ה (מובילים יחד למען הנוער) במעמד מפקד תחנת מעלו"ת (מעונה) וסגל הפיקוד. הפרויקט, שהובל על ידי המש"ק איציק פסמן גורמי חינוך ועיריית מעלות-תרשיחא, נמשך מספר חודשים וסוכם כהצלחה.

 

* בסוף השבוע האחרון, נערך, לא הפעם הראשונה, מבצע על ידי שוטרי התחנה כנגד תופעת "הרכבים המשופרים" הנוסעים, לעיתים קרובות בפראות, בכבישי הגליל המערבי. נבדקו עשרות רכבים, מתוכם נמצאו שישה שלא עמדו בתנאי הרישוי, הורדו מהכביש ולבעליהם ניתנו דוחות.

 

צילומים: משטרת ישראל

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן