הוקרה לשלמה בוחבוט


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

ראש עיריית מעלות תרשיחא "יקיר עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל" (בי"ח נהריה). מיכאל אילוז: הוכיח מנהיגות.

כפרניק sbb הוקרה לשלמה בוחבוט

ראש עיריית מעלות תרשיחא יקיר "עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל" (בי"ח נהריה). מיכאל אילוז: הוכיח מנהיגות משמעותית.

 

באירוע חגיגי שנערך בנהריה, בביתם של רעיה שטראוס בן דרור ושמואל בן-דרור, הוענק אות "יקיר עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל" (בי"ח נהריה) לשנת תשע"ז לשלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו"ר אשכול גליל מערבי. באירוע השתתפו חברי הנהלת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל וראשי רשויות מאשכול גליל מערבי.

אות "יקיר העמותה" לשנת תשע"ז, הוענק לשלמה בוחבוט על תרומתו הרבה וארוכת השנים להתפתחות המרכז הרפואי לגליל. בוחבוט פועל כבר שנים מול משרדי הממשלה לקידום המרכז הרפואי והבאת תקציבים, והוביל בחודשים האחרונים את המאבק להשוואת תנאי הבריאות בגליל המערבי לממוצע בישראל. המאבק, מול הממשלה ושר הבריאות יעקב ליצמן, נחלש ללא תוצאות נראות לעין.

בנוסף, סייע בוחבוט בשנה האחרונה בגיוס תקציב משמעותי ממשרד הבריאות ומתורמים פרטיים, שיאפשר לשפץ את בניין המחלקות הפנימיות במרכז הרפואי לגליל.

את האות העניקו רעיה שטראוס בן-דרור, נשיאת העמותה, ומיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות" ויו"ר הנהלת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל. בנוסף לתעודת ההוקרה הוענקה לבוחבוט תמונה ממוסגרת של אגם מונפורט במעלות תרשיחא, יצירה של הצלמים גדי ודורית ריטבו, שהשתתפה ונבחרה לתצוגה בתחרות צילומי נוף של הגליל המערבי שיזמה עמותת הידידים ומוצגת במרכז הרפואי.

מיכאל אילוז, יו"ר הנהלת העמותה: "הגליל המערבי התברך בראשי רשויות שנלחמים למען התושבים, ובשנים האחרונות עושים זאת ביחד תחת הנהגת אשכול גליל מערבי. שלמה הוא ראש החץ והמנהיגות שלו היא משמעותית לכולנו. בהענקת האות ביקשנו להודות לו על פעילותו הציבורית למען המרכז הרפואי לגליל, שהיא בעצם פעילות למען בריאותם של כל תושבי האזור".

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו"ר אשכול גליל מערבי: "זו באמת הייתה הפתעה עבורי. התרגשתי מאד לקבל את אות יקיר עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל ואני חולק אותו עם כל חברי ראשי הרשויות באשכול גליל מערבי, שפועלים עימי לחיזוק מערכת הבריאות בגליל המערבי, למען תושבינו. אנו פועלים בשיתוף גב' רעיה שטראוס, מר מיכאל אילוז וחברי העמותה ואני מודה להם על כל העשייה ההתנדבותית למען הציבור ועל כל פועלם הרב והמוצלח לגיוס תרומות לבית החולים".  

 

 

עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל פועלת לקידום שירותי הבריאות במרכז הרפואי לגליל לרווחת כל תושבי האזור, באמצעות פיתוח המרכז הרפואי ורכישת ציוד מתקדם, חיזוק הקשר עם הקהילה והעלאת המודעות לאורח חיים בריא, ויצירת סביבה מעודדת החלמה במרכז הרפואי. העמותה מגייסת תרומות בארץ ובחו"ל, ופועלת באמצעות הנהלה המורכבת ממתנדבים תושבי כל האזור.

 

צילום: עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן