האו”ם בנהריה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
חגי עינב

משלחת שגרירים באו"ם, בראשות השגריר הישראלי דני דנון, ביקרה במרכז הרפואי לגליל.

כפרניק um1 האו"ם בנהריה

משלחת שגרירים באו"ם, בראשות השגריר הישראלי דני דנון, ביקרה במרכז הרפואי לגליל.

 

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיע אתמול (חמישי) לביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה בראש משלחת של 9 שגרירים לאו"ם ממדינות באירופה, אוסטרליה, אפריקה ודרום אמריקה, שערכו ביקור בארץ ביוזמת ארגוןAJC  הפועל רבות לחיזוקה של מדינת ישראל. את פני המשלחת קיבל מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום שאירח אותם בלשכתו.

דנון ביקש להביא את עמיתיו להכיר מקרוב את העשייה במרכז הרפואי, הנמצא בסמוך לגבול הצפוני ובארבע השנים האחרונות מעניק את הטיפול ההומניטארי לכ-70 אחוזים מכלל נפגעי מלחמת האזרחים בסוריה, שטופלו בבתי החולים בצפון.

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום: "המרכז הרפואי שלנו שהינו הגדול בגליל, מהווה בעתות שיגרה ובעיקר בעתות חירום, את קו הרפואה הקדמי של מדינת ישראל בצפון. אנו מעניקים טיפול לקהילה בת 600 אלף איש והיה חשוב לי להציג את המוכנות והניסיון הרב שלנו לקבוצת השגרירים המכובדת בראשותו של דני דנון. לאחרונה זכה המרכז הרפואי באות הוקרה מיוחד מידי ארגון AJC בניו-יורק על העשייה של צוות המרכז – 2,700 עובדים מכלל הסקטורים, בכל הקשור לטיפול בפצועי מלחמת האזרחים בסוריה וזאת, בהמשך להחלטה בנושא שקיבלה ממשלת ישראל להעניק להם טיפול מציל חיים. זו הזדמנות נוספת להציג לעולם את פניה היפים של מדינת ישראל".

במהלך הביקור סיירו השגרירים בבית החולים התת קרקעי, בחדר המיון העילי הממוגן וכן, פגשו בחלק מהפצועים מסוריה, שהתקשו להסתיר בפני האורחים את תודתם לצוות המסור במרכז הרפואי המטפל בהם במקצועיות ובאנושיות.

 

צילום: רוני אלברט.

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן