ד”ר צבי שלג


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
חגי עינב

מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי לגליל. ד"ר מסעד ברהום: יביא לידי ביטוי את יכולותיו הרבות.

כפרניק zs1 ד"ר צבי שלג

מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי. ד"ר מסעד ברהום: יביא לידי ביטוי את יכולותיו המקצועיות, המנהיגותיות והאנושיות.

 

ד"ר צבי שלג (46), מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי לגליל, לאחר שנבחר במכרז לתפקיד.

ד"ר שלג, מומחה ברפואת עיניים, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע והקים את ביתו במצפה הילה. הוא נשוי לד"ר אלית, מומחית ברדילוגיה אבחנתית ואב לשני בנים: אור ואמיתי.

במקביל לתפקידו כסגן מנהל המרכז הרפואי, ממשיך ד"ר שלג גם בפעילות במסגרת המערך הרפואי כרופא עיניים ועיקר עיסוקו, מתרכז בתחום ניתוחי קטרקט.

ד"ר שלג  נולד וגדל בתל אביב, סיים את שירותו הצבאי בדרגת סרן, כמ"פ בשריון. במהלך שירותו הוענקו לו תעודת הצטיינות על ידי הרמטכ"ל ועל ידי מפקד פיקוד הצפון.

בתפקידו במילואים, משמש ד"ר צבי שלג כמנהל הרפואי של בית חולים שדה של צה"ל, שקיבל בשנה האחרונה את ההכרה, כבית החולים השדה היחיד בעולם בדרגה 3 על ידי ה-WHO (ארגון הבריאות הבינלאומי). במסגרת זו נטל ד"ר שלג חלק בהמשלחת הישראלית להאיטי לאחר רעידת האדמה ב- 2010 וב-2015 במשלחת חיל הרפואה לטיפול בנפגעי רעידת האדמה בקטמנדו שבנפאל.

ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל: "אני מבקש לברך את ד"ר שלג על היבחרו לתפקיד סגן המנהל. מדובר בתפקיד מרכזי וחשוב במערך הניהול של המרכז הרפואי בו נמצא ד"ר שלג כבר 12 שנים. אני בטוח כי יביא לידי ביטוי בתפקידו את יכולותיו הרבות: המקצועיות, המנהיגותיות והאנושיות כאחד".


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן