גלובוס בכרמיאל


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

נפתח GLOBUSMAX בכרמיאל עם 6 אולמות קולנוע. קניון "חוצות כרמיאל" מהגדולים בגליל

כפרניק gm_0 גלובוס בכרמיאל

נפתח GLOBUSMAX בכרמיאל עם 6 אולמות קולנוע. קניון "חוצות כרמיאל" הגדול ביותר בגליל

 

השבוע נחנך באופן רשמי בית הקולנוע GLOBUSMAX בקניון חוצות כרמיאל, במעמד ראש העיר עדי אלדר, היזם והבעלים של הקניון גבי מלכה, מנכ"ל הקניון טל מלכה, ומנכ"ל רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס אייל מור.

אלדר ציין בדבריו כי לאחר מספר שנים בהן לא היו בתי קולנוע בכרמיאל, נפתחו לאחרונה שני מתחמים בעיר: פרימיום סינמה ב"גן העיר" וגלובוס מקס ב"חוצות כרמיאל".

קניון "חוצות כרמיאל", בבעלות "גבריאלים ייזום והשקעות" של איש העסקים גבי מלכה, סיים לאחרונה תהליך הרחבה במסגרתו התווספו לחלק הצפוני של הקניון 3,000 מ"ר בהשקעה כוללת של 40 מיליון ₪. לדברי הבעלים, שטחו של הקניון עומד כעת על 20,000 מ"ר ובכך הוא הופך למתחם המסחר, הפנאי והבילוי הגדול ביותר באזור הגליל והגולן שישרת מעל ל-1,000,000 תושבים.

במרכז ההרחבה עומד קומפלקס הקולנוע החדש  GLOBUSMAX בבעלות אלקו סינמה שבהקמתו הושקעו 25 מיליון ₪. הקומפלקס כולל 6 אולמות קולנוע מרווחים היכולים להכיל עד 600 איש בו זמנית. גלובוס מקס בכרמיאל הינו אחד מהמתקדמים של GLOBUSMAX בישראל ומעבר לחדשנות העיצובית הוא כולל מערכות הקרנה וסאונד מתקדמות וכורסאות עם משענת מתרוממת המאפשרת נוחות מירבית. הקולנוע אף ישמש כמתחם לאירועים עסקיים, אירועי חברה, כנסים וימי הולדת בהקרנה פרטית.

ההרחבה כוללת גם פתיחה של סניף הדגל של רשת אורבניקה בצפון, רולדין, ג'פניקה, מקדונלדס, שניצל 20 טעמים ופרש פוינט. כל אלה מצטרפים לעסקים הקיימים בקניון, בהם המשביר לצרכן, ניו פארם, אלדו, פיצה האט, אופטיקנה, ניין ווסט, שופרסל דיל, טויס אר אס, בשרלה, צומת ספרים, אופטיקנה, קדס קידס ועוד.

 

צילום: שאולי לנדנר.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן